Screw Cancer

Du får jättegärna använda mitt MEN bilden jag ritat på Immortal kaaaaanske inte är OK att använda för att tjäna pengar (jag kan inte lagen om det), så dåe får vi ändra lite. Och det är skrivet för DCC så det får vi också ändra bara :)

Jag kan hjälpa till med layout då jag nu lärt mig InDesign efter att gjort layout för Drakborgen i vad som känns som en evighet.
DCC?

Badmojo

Old’s cool
Inte involverad, men vore inte det bättre med en ‘rollspeligare’ titel på projektet för att tydliggöra något? Något i stil med Critta Cancern/Perfekt slag mot cancer/+1 against Cancer/Turn Cancer/Gamers against Cancer/Total Cancer Kill/Quest against Cancer/osv?

Eller tar det bort fokus/tramsar till ngt allvarligt?

Inte involverad, men vore inte det bättre med en ‘rollspeligare’ titel på projektet för att tydliggöra något? Något i stil med Critta Cancern/Perfekt slag mot cancer/+1 against Cancer/Turn Cancer/Gamers against Cancer/Total Cancer Kill/Quest against Cancer/osv?

Eller tar det bort fokus/tramsar till ngt allvarligt?
Deta är inte vad "boken" kommer att heta slutgiltigt. Dit har vi inte helt kommit ännu.
Screw Cancer är enbart titeln på denna tråd för att var tydlig med vad projektet handlar om.