Supergänget: Spelat och blivit mycket imponerad av dess superighet.
BESM 3rd Edition: Åkej, det är en GURPS med manga-smak.
BESM Advanced d20 Magic: Har en del kul idéer för magi, och gör magi i d20 såååå mycket bättre.
Serenity: Mmm! Mig gilla! Vill spela!
Battlestar Galactica: Ungefär Serenity fast BSG.
Panty Explosion: Ah! Så jävla bäst!
Dread: Enda skräckrollspelet nånsin. Så illa är det i genren.
Usagi Yojimbo (nya): Lite av en besvikelse. I princip bara ett nytt konstigt sätt att slå tärningar på med illusar av Stan Sakai, i övrigt ett helt vanligt rollspel.
True20: Mmm. Kan tänka mig att spela d20 i den här tappningen.
Saga: Ett helt normalt rollspel. Egentligen inget att orda om, utom möjligen att jag redan har en hel klase helt normala rollspel.
Noctum: Synd att det kom femton år för sent. Hade det kommit 1991 istället för 2006 så hade det vart riktigt bra. Nu är det mest en Kult-liknande sak.
En Garde: Synd på illustrationerna. Och synd att licensen inte tillät större förnyelse.
Grimm d20: En besvikelse. I princip en karta, en klase nya klasser (ungar), och en hög Grimm-inspirerade monster. Det är såååå mycket potential i det här, men det slarvas bort i d20.
d20 Modern Urban Arcana: Varför skaffade jag mig den här? Ajustdet, den var tokbillig.
Noir: Snygg, men för mycket och rörigt upplägg tillsammans med avsaknad av index gör att jag nog inte kommer att spela det. Sen kan jag faktiskt inte komma på någon rollperson som jag skulle vilja spela.