Minimoni said:Vi får se hur det blir, man kan alltid hoppas på det bästa.
Själv är jag nästan redo att sätta pengar på att till sommaren så lär vi få en uppdatering som säger att western kommer till jul. And so the world spins.
Minimoni, inte lika bitter som jag låter.
Inkognito said:Nejdå, det är ingen risk! För isf kommer det där emellan först en uppdatering om att Western släpps till hösten!![]()
Inkognito said:Ja det känner jag igen! Men lite osäker på om det var i år? Tror en plan varit att lansera det den 4:e juli, USA:s självständighetsdag och allt, typ förra året?
Känns lovande iaf! (Även om jag inte vågar hoppas på en smyglansering.. eller jo..)
Inkognito said:...och där kunde man andas in igen! Beroende på vart i Amerika man befann sig när man mottog nyheterna så antar jag att det kan räkmas som 4:e juli!![]()
ekofest said:såja, såja
CF till sommaren känns ju helt möjligt och sen går Western på tryck.
Jippi!
Inkognito said:Vad är CF..?
Med risk för att låta naiv, men nu känns det faktiskt troligt att vi får se ett tryck innan jul!
Riktigt bra initiativ det där om "inom 3 veckor" som nämndes i mailet till de som förköpte tidigt!![]()
Reddokk Fheg said:Jag tycker intedet får dig att låta naiv. Men även om så vore fallet så gör det ju inget om någon tycker det eftersom du är inkognito så vet ju ingen vem du är![]()
Inkognito said:Den tystlåtna, starka, mystiska.. och naive mannen i skuggorna.![]()
hakanlo said:Medhåll om det där med att pengar nog gärna bör föregås av en släppt EV...
Inkognito said:Ah, ja det borde jag ju ha kunnat lista ut!
Tack!