Nekromanti [SERU2k9 Nord] Speltestargrupp via Skype

Christoffer

It's all pig.
Re: Sextiden

Som det ser ut nu så fungerar det och halv sju sju bör fungera tipptopp som tid, behöver dock slinka innan nio någon gång... Så behövs någon som kan kvällen lång, sparka ut mig och ersätt mig med någon annan. :gremsmile:

Genesis

Ni dés ni maître

Okej, så det där blev ju inget. Betyder det att Simon har förbrukat sin speltestomgång för den här rundan? Hur ligger Christoffer till? Redo att speltesta? Och när är nästa tid? Jag är ganska upptagen i helgen. Större delen av lördagen och hela söndagen går bort för mig. Lördag kväll skulle funka, men det är väl kanske sent ute för att bestämma det nu?

Fan, jag vill ju börja spela Utpost snart! Jag är nyfiken på hur konfliktsystemet kommer att te sig.

Christoffer

It's all pig.

Ehm, ja idag är nog lite körigt, precis kommit hem från jobb. I morgon kanske kan gå och i veckan måste jag kolla upp exakt när det kan fungera.

Angående Best Days måste jag avsluta mitt försök att strukturera upp reglerna för konflikter, de är klara i huvudet och det som står på google docs är lite osammanhängande, så skall styra upp det först. Allt beror på hur mycket skola och jobb som kommer i vägen för det hela, men veckan som kommer hoppas jag ha en testvänlig version klar.

Så, Astartes krönikor eller Utpost? Det är frågan.

Genesis

Ni dés ni maître

Jag kan inte spela måndag till torsdag, och så kommer det att vara generellt i framtiden. Men eftersom vi är fyra men kan lira på tre behöver det ju inte stoppa er. Annars är det helgen som gäller för mig.

Christoffer

It's all pig.

För mig ser det tvärt om ut, fungerar måndag och onsdag men torsdag till söndag bär det med all sannolikhet iväg till Luleå så då är jag utom räckhåll för en dator...