Återigen har du... vad ska man säga, "ganska dåliga" källor till det du skriver (Flashbacktråd, liksom).Thermight said:Jag såg iaf 4 varianter på statistiken. En var från "Fråga Olle" på TV, en var från mig, en var duden som skrivit flashbacktråden, och en var från nån undersökning. Att det är 10-20% av alla män som har sex med 80-90% av alla kvinnorna, resten av männen kommer till när de har tur typ. Så finns det kändisar (rockstars etc) som har sex med fler än de återstående 99% procent av killarna tillsammans.
Fenomenet visar ju sig i att folk som blir bartenders & DJ's plötsligt får en massa tjejer efter sig.
Tjejer vill para sig med de som (omedvetet)uppfattas som "flockledare" etc.
En raggningsguru jag lyssnade på intervju med, hade som taktik att han blev polare med personalen på klubbar, eftersom tjejer dras till "ledargruppen", så han skuue få en del av jobbet serverat gratis.
Och du pratar om det som händer på krogen som om det hade någon allmänsamhällelig relevans. Som jag och andra sagt ser det lite annorlunda ut när man ser bortom one night stands man plockat upp på krogen.
Eller - gud förbjude - samarbeta med kvinnorna...Thermight said:Så har jag väl önskat på nåt sätt att män ska sluta kämpa mot varandra om kvinnors uppmärksamhet och istället samarbeta och skapa en bättre värld för alla.
Så vad du vill säga är att du fått nobben när du försökt komma in i tjejers trosor snällevägen, och nu är bitter och tjurig?Thermight said:Kanske är det för att jag i roten har varit en total romantiknerd, som velat connecta med kvinnor på ett "medvetet" plan, vilket har gjort mig besviken för kvinnor är så jävla irrationella och oansvariga med den sexuella makten de har. Och de mest irrationella, känslostyrda och o-insiktsfulla tjejerna jag någonsin mött är feminister.
Du kan inte tänka dig att det skulle kunna finnas sätt att interagera med tjejer som innebär att man INTE ser dem som potentiella ligg?
"Oansvarig med sexuell makt" betyder, antar jag, att du ville ligga med dem men inte fick. Bu-hu för dig.
Det intressanta är ju att 85% av den manliga befolkningen likförbaskat - vad jag vet - inte är singlar. Så även om de kanske inte bryr sig om vad kvinnor attraheras av på krogen så verkar de klara sig rätt OK ändå.Thermight said:Och jag tycker fan synd om 85% av alla männen som inte har nån koll på vad kvinnor attraheras av.