Nekromanti Sexigaste EON varelse?

Attack Bosse

Veteran
Vilken EON varelse skulle ni helst ha sex med egentligen?

Själv hade jag nog tagit nån av dom där små sötnosarna, en gürdflicka, misslebrud eller henéatjej.

Johan K

Gammal & dryg
Alver !!!! (NT)

/images/icons/love.gif/images/icons/love.gif/images/icons/love.gif/images/icons/love.gif

Freelancer

Warrior
Hmm, svårt att säga...
Men de flesta snygga kvinnliga varelserna.. bara dom är humanoida och bara dom inte har massa kroppsbehåring som Tiraker har...
Jag är inte så kräsen /images/icons/wink.gif

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Frågan att ställa sig är..

Ok, det här var ett ganska kul inlägg så jag tror att jag försöker svara som på samma sätt som vanligt.

När man är ute efter en sex-partner på det här viset så är det 2 kvalitéer man bör leta efter.
1) Attraktivt fysiskt utseende
2) God förmåga till att tillfredsställa sin partner (Partnern = nån på forumet)

Attraktivt fysiskt utseende, det är lite svårt att spika en ras som garanterat har ett attraktivt fysiskt utseende. Visst, Kiriya alver har mer i PER, men det är snarare för att dom är så j-kla glada, och inte för att dom är speciellt snyggare än någon annan. Du kan gott och väl finna en människa som är lika snygg som vilken Kiriya som helst om du bara letar.
Så det rent fysiska utseendet kvittar egentligen vilken ras man plockar.
Ok, ok. Trukher och Tiraker och dyl. är uteslutna om man inte har en päls-och-bet fetisch /images/icons/wink.gif

God förmåga att tillfredsställa sin partner.
För att göra jämföra lite granna med jorden. Hur många kulturer under medeltiden fanns det på jorden där man upphöjde konsten att ha sex ?
Jag kan bara komma och tänka på 1 sådan kultur. Max 2...
Den givna är naturligtvis Indien. Jag menar, enligt deras mytologi så låste en gud och en gudinna in sig i ett enormt palats (av is eller kristall tror jag det var dessutom), där dom stannade i några tusen år och bara k--llade. Sedan när dom nogrannt hade utforskat ämnet så passerade dom vidare sin nyvunna kunskaper till människorna i form av boken "Kama Sutra".
Sedan är jag tokdålig på japan och kina. Men jag tror att "kuddlekar", som det så fint kallades, var en central kunskap hos Japanska adelsdamer. (Fast jag kan gott vara förvirrade här dock, jag vet faktiskt inte alls !)

Hur som helst, Indien.
Har vi någon kultur i mundana som skulle kunna motsvara Indien ?
Jag kan inte komma och tänka på nåt egentligen. Sung är en tanke, men dom är mer kinesiska. Ebhron vet man otroligt lite om, kanske.
Alver ? nja, tveksamt.
Misslor ? Tja, varför inte ? /images/icons/grin.gif Jag skulle inte alls vara förvånade om Misslor hade vida kunskaper i kuddlekar. Inte för att jag skulle vilja gå till sängs med en misslatjej (Det är nog ömsesidigt förresten...), men ändå.

Kort och gott, i förmågan att tillfredställa sin partner så tror jag inte att det finns någon specifik kultur som gäller. Alltså kommer vi åter igen ner på det individuella planet.
VEM, är bäst på kuddlekar i hela mundana ?

Äsch, nu har jag svamlat för länge som vanligt...

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Vilken EON varelse skulle ni helst ha sex med egentligen?

<hr></blockquote>

En atletisk, rödhårig Learamtös får det bli.

Mr Pickadulver

Veteran
Det är inte det att de skall spöa skiten ur mig, som du uttryckte det. De är det att de är bestämda och vet vad de vill ha. Tänk en missla hur kul skulle det vara liksom. Bara ligga där och inte ta nått som helst initiativ. En barbar/krigar kvinna däremot... *drool* Där går det vilt till.

P.S. Joel; You tell him!

Attack Bosse

Veteran
Nä, jag ser snararare misslor som väldigt sexuellt medvetna små varelser, små nymfomaner nästan.

Desutom tror jag att deras pipiga stön skulle va en rejäl hit.

Drakvrede

Swordsman
En liten funderare...

En stilla undran slog mig nyss - varför har inte denna tråd spärrats? Tidigare förekom det en del "dvärgar e bäst- alver e skit"-inlägg, som direkt spärrades med motiveringen att de inte var relevanta, intressanta, inte hörde hemma på forumet och så vidare. Men detta inlägg har tydligen relevans?

Hmm... Skulle i så fall vilja veta hur "relevans" definieras.....
/images/icons/thinks.gif

Mr Pickadulver

Veteran
Re: En liten funderare...

Detta är superrelevant hörre du! Jag är övertygat om detta är något de flesta EON spelare gått och tänkt på en länge tid. Jag tycker detta är minst lika relevant som någon annan irrelevant diskussion på det här forumet. Dessutom kanske moderatorerna har bättre saker att göra på en lördagmorgon än du och jag.

Nämen seriöst, relevans är bara upp till bedömmarens godtycke. Detta tycker i alla fall jag är en kul tråd. Den skadar ingen. Den stöter knappast någon i dagens mycket sexualorienterade Sverige. Allra minst de ynglingar som skriver i detta forum. Liknande sidospår om sex har man minsan gått in på flertalet gånger på detta forum.

Master Pelle

Warrior
"Det är inte det att de skall spöa skiten ur mig, som du uttryckte det. De är det att de är bestämda och vet vad de vill ha. Tänk en missla hur kul skulle det vara liksom. Bara ligga där och inte ta nått som helst initiativ. En barbar/krigar kvinna däremot... *drool* Där går det vilt till.

Humm... Om man ska ha sex med kraggbarbar eller eyrentigrinno och går verlikig vild bör man vara ganska tålig annars måste rp gå till läkare med sex skador...

Attack Nisse

Veteran
Att tända på en tirak eller trukh är väl ingen fetish, de är väl inte värre än att vi våran kultur tända på håriga kvinnor.
Gûrderna verkar ju annars vara babes, men men.
De riktiga fetisherna kommer när man fångar in Fagorusar för sexuellt ändamål.

Men sexigast får nog bli någon av de västerländska kvinnorna, eller varför inte en mörkhyad alv, om de inte finns, så borde de skapas! /images/icons/love.gif

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Att tända på en tirak eller trukh är väl ingen fetish, de är väl inte värre än att vi våran kultur tända på håriga kvinnor.

Nåja..
Alltså Tiraker har päls. Över hela kroppen
Det skiljer sig rätt rejält från de "Håriga Kvinnor" som du refererar till.

Förövrigt så har också Gûrder små klor på fingrarna som troligtvis lämpar sig utmärkt för passionerad älskog /images/icons/wink.gif

Attack Nisse

Veteran
Du har då tydligen inte träffat många iranska tjejer. Även om vissa är stunning beuatiful (för er som känner mig, tolka det som Samira i min klass, och inte Kamelia eller Elnaz), så har de hår på magen och ryggen...