Frågan att ställa sig är..
Ok, det här var ett ganska kul inlägg så jag tror att jag försöker svara som på samma sätt som vanligt.
När man är ute efter en sex-partner på det här viset så är det 2 kvalitéer man bör leta efter.
1) Attraktivt fysiskt utseende
2) God förmåga till att tillfredsställa sin partner (Partnern = nån på forumet)
Attraktivt fysiskt utseende, det är lite svårt att spika en ras som garanterat har ett attraktivt fysiskt utseende. Visst, Kiriya alver har mer i PER, men det är snarare för att dom är så j-kla glada, och inte för att dom är speciellt snyggare än någon annan. Du kan gott och väl finna en människa som är lika snygg som vilken Kiriya som helst om du bara letar.
Så det rent fysiska utseendet kvittar egentligen vilken ras man plockar.
Ok, ok. Trukher och Tiraker och dyl. är uteslutna om man inte har en päls-och-bet fetisch /images/icons/wink.gif
God förmåga att tillfredsställa sin partner.
För att göra jämföra lite granna med jorden. Hur många kulturer under medeltiden fanns det på jorden där man upphöjde konsten att ha sex ?
Jag kan bara komma och tänka på 1 sådan kultur. Max 2...
Den givna är naturligtvis Indien. Jag menar, enligt deras mytologi så låste en gud och en gudinna in sig i ett enormt palats (av is eller kristall tror jag det var dessutom), där dom stannade i några tusen år och bara k--llade. Sedan när dom nogrannt hade utforskat ämnet så passerade dom vidare sin nyvunna kunskaper till människorna i form av boken "Kama Sutra".
Sedan är jag tokdålig på japan och kina. Men jag tror att "kuddlekar", som det så fint kallades, var en central kunskap hos Japanska adelsdamer. (Fast jag kan gott vara förvirrade här dock, jag vet faktiskt inte alls !)
Hur som helst, Indien.
Har vi någon kultur i mundana som skulle kunna motsvara Indien ?
Jag kan inte komma och tänka på nåt egentligen. Sung är en tanke, men dom är mer kinesiska. Ebhron vet man otroligt lite om, kanske.
Alver ? nja, tveksamt.
Misslor ? Tja, varför inte ? /images/icons/grin.gif Jag skulle inte alls vara förvånade om Misslor hade vida kunskaper i kuddlekar. Inte för att jag skulle vilja gå till sängs med en misslatjej (Det är nog ömsesidigt förresten...), men ändå.
Kort och gott, i förmågan att tillfredställa sin partner så tror jag inte att det finns någon specifik kultur som gäller. Alltså kommer vi åter igen ner på det individuella planet.
VEM, är bäst på kuddlekar i hela mundana ?
Äsch, nu har jag svamlat för länge som vanligt...
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>
Vilken EON varelse skulle ni helst ha sex med egentligen?
<hr></blockquote>
En atletisk, rödhårig Learamtös får det bli.