Nekromanti Sexrollspel?

Dags att komma

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Vilka fantasyraser/aliens är bäst i sängen?

<hr></blockquote>

Halvalver tror jag bestämt. Viga och smidiga, men inte lika pryda som sina spetsörade nästansläktingar /images/icons/wink.gif

Abort i fantasyvärldar.

<hr></blockquote>

Tjaa, det funkar väl med örter och dekokter. Kanske med magi?

Hur låter en när den får orgasm?

<hr></blockquote>

En vad?

Clerics och småpojkar.

<hr></blockquote>

Men troberg då...

Skillnad på sexuella vanor hos friformare kontra regelspelare?

<hr></blockquote>

Tjaa, det är nog en sak som vi INTE borde dra upp här.

Sexkulter i fantasy (de har ju varit vanliga historiskt sett).

<hr></blockquote>

Jag vet inget om dessas förekomst på medeltiden, men under antiken fanns det gott om "knulla så mycket du vill" och "ät så mycket du vill" kulter... Förmodligen finns det såna i vissa fantasyvärldar också.

Vikten av att vara oskuld vid giftermål i olika fantasykulturer. Är detta sexistiskt?

<hr></blockquote>

Klart man SKA vara oskuld, speciellt kvinnorna. Men det är ändå aldrig någon som följer reglerna här. /images/icons/wink.gif

Hur förökar sig egentligen sjöjungfrur? Lägger de rom och sen får sjömännen (eller vad de heter) lägga en sats på den?

<hr></blockquote>

Vill du verkligen veta det? /images/icons/sick.gif

Förhållanden mellan jättar och hober. Har storleken betydelse?

<hr></blockquote>

Det blir ju bara värre. Aj. Ont.

/Black Dwarf, som tycker troberg varit inaktiv idag.

Skuggvarg

Hero
SJ spårar ur, så gör också vi.

Aldrig trodde jag att troberg skulle vara den som försökte få rätsida på diskussionen (inget illa ment, troberg), men jag uppskattar att det blir lite seriösare igen.

/Skuggvarg - som dock börjar undra hur seriöst det blir, med tanke på trobergs förslag...

Troberg

Sinister eater
Re: Dags att komma

Vilka fantasyraser/aliens är bäst i sängen?

Halvalver tror jag bestämt. Viga och smidiga, men inte lika pryda som sina spetsörade nästansläktingar

<hr></blockquote>

Tja, underskatta inte catlings. Viga, har många bröst och kan hitta på ovantade saker med svansen.../images/icons/shocked.gif

Abort i fantasyvärldar.

Tjaa, det funkar väl med örter och dekokter. Kanske med magi?

<hr></blockquote>

Jag tänkte snarare på attityder till det. OK eller häxbränning?

Hur låter en när den får orgasm?

En vad?

<hr></blockquote>

Det verkar som om min [infoga valfri fantasyvarelse här] tolkades som tag när jag hade hakar runt den.

Clerics och småpojkar.

Men troberg då...

<hr></blockquote>

Tja, vill man eftersträva realism och sånt så är det väl oundvikligt?

Skillnad på sexuella vanor hos friformare kontra regelspelare?

Tjaa, det är nog en sak som vi INTE borde dra upp här.

<hr></blockquote>

Fegis! Det borde skapa en massa inlägg i alla fall...

Vikten av att vara oskuld vid giftermål i olika fantasykulturer. Är detta sexistiskt?

Klart man SKA vara oskuld, speciellt kvinnorna. Men det är ändå aldrig någon som följer reglerna här.

<hr></blockquote>

Och hur är synen på det olika i olika kulturer? Vågar du ha en åsikt om den eventuella sexismen i det?

Hur förökar sig egentligen sjöjungfrur? Lägger de rom och sen får sjömännen (eller vad de heter) lägga en sats på den?

Vill du verkligen veta det?

<hr></blockquote>

Egentligen inte, men det ställer definitivt den lilla sjöjungfrun och disney i ett nytt ljus!

Förhållanden mellan jättar och hober. Har storleken betydelse?

Det blir ju bara värre. Aj. Ont.

<hr></blockquote>

Nu är du sexistisk. Det kan lika gärna vara "var fan är utgången"!

Black Dwarf, som tycker troberg varit inaktiv idag.

<hr></blockquote>

Måste ju jobba också.

Tja, underskatta inte catlings. Viga, har många bröst och kan hitta på ovantade saker med svansen..

<hr></blockquote>

Tänkte inte på dem efetrsom jag inte spelar med dem. en är många bröst verkligen en fördel? Ska man hinna me nåt annat är två helt tillräckligt tycker jag /images/icons/wink.gif

<hr></blockquote>

Utfrysning tror jag bestämt...

Fegis! Det borde skapa en massa inlägg i alla fall...

<hr></blockquote>

Jo, och debatten skulle återigen gå tillbaka till vad som är bättre av de två formerna.

Och hur är synen på det olika i olika kulturer? Vågar du ha en åsikt om den eventuella sexismen i det?

<hr></blockquote>

Olika kulturers syn på oskuld före äktenskapet. tjaa... /images/icons/doh.gif
Sexistiskt är det iallafall... fast just nu har jag inte tid att sätta mej in i ämnet.

Egentligen inte, men det ställer definitivt den lilla sjöjungfrun och disney i ett nytt ljus

<hr></blockquote>

Om de lägger rom borde ju en parning mellan människa och sjöjungfru vara möjlig, bara DNA:t går ihop... undrar om Disney HAR tänkt på det.

Nu är du sexistisk. Det kan lika gärna vara "var fan är utgången"!

<hr></blockquote>

Tycker mera det kunde vara "Vilken mysig liten grotta". /images/icons/blush.gif

/Black Dwarf, som nu kommer att avlägsna sig från forumet efter att ha väntat på att troberg skulle haspla ur sig sitt inlägg som tog exakt 13 minuter att skriva.

Troberg

Sinister eater

ha väntat på att troberg skulle haspla ur sig sitt inlägg som tog exakt 13 minuter att skriva.

<hr></blockquote>

Jag pratade i telefon också. Det tog inte 13 minuter att knappa ner den smörjan.

Tänkte inte på dem efetrsom jag inte spelar med dem. en är många bröst verkligen en fördel? Ska man hinna me nåt annat är två helt tillräckligt tycker jag

<hr></blockquote>

Kanske något slags insektoider med många armar är perfekta partners för catlings?

Annars så tror jag att varmyrslokar kan gå hem hos kvinnorna./images/icons/tonguea.gif

Utfrysning tror jag bestämt...

<hr></blockquote>

Det skulle ju kunna vara ett uppslag till ett scenario, speciellt tillsammans med en kultur där sex utanför äktenskapet är fi dong. Spelarna får i uppdrag av en olycklig kvinna med växande mage orsakad av någon lokal jöns att hitta någon som kan hjälpa henne. Den enda i närheten ska snart bli bränd på bål som häxa, så spelarna måste rädda henne. Flickan får drömprinsen som inte vet nånting, spelarna och "häxan" får fly hals över huvud från en grillfixerad mobb. Sammanfattning: /images/icons/love.gif/images/icons/tonguea.gif/images/icons/baby.gif/images/icons/witch.gif/images/icons/baby.gif/images/icons/scream.gif/images/icons/love.gif/images/icons/king.gif/images/icons/grin.gif/images/icons/grin.gif/images/icons/grin.gif. Hm, om någon av mina spelare läser det här, sluta läsa i början av stycket, jag kommer nog att använda den här.

Som jag sagt tidigare i en annan tråd: det finns inte mycket som kan fyra av alla beskyddarinstinkter hos en man som en kvinna i nöd.

Jo, och debatten skulle återigen gå tillbaka till vad som är bättre av de två formerna.

<hr></blockquote>

Kanske man kan undvika det genom att inte dra in psykologiska aspekter på det utan hålla sig till vem som har störst?/images/icons/shocked.gif/images/icons/hairy.gif

Tycker mera det kunde vara "Vilken mysig liten grotta".

<hr></blockquote>

Vi kan nog konstatera att det spelar roll vem som är överst i alla fall...

Troberg

Sinister eater
Nästan fullt nu

Kan ju nämna att jag mer än en gång har filosoferat om vad som kunde hända om spelgruppens spelare var killar och SL var en tjej, och alla var med på att köra sexscenerna i rollspelet på riktigt...

Tja, jag skulle kunna tänka mig att spelleda under sådana förutsättningar om alla spelarna var tjejer...

Frivilliga kan maila mig privat...

<hr></blockquote>

Det var större intresse än väntat, bara två platser kvar. Först till kvarn.../images/icons/grin.gif

Troberg

Sinister eater
Re: Inga perversa baktankar, får vi hoppas?

Inga perversa baktankar, får vi hoppas?

<hr></blockquote>

Kanske vad ni hoppas, inte jag...

Skämt åsido, skulle bara se vilka reaktioner som dök upp. Ungefär som att sätta upp ett anslag på ett konvent "På grund av bristande intresse är orgien inställd" bara för att folk ska tro att de missat något.

Var snäll nu, troberg.

<hr></blockquote>

Det ligger inte i min natur. Hade iofs tänkt klä ut mig till min goda dubbelgångare om jag blir indragen i en halloweenmaskerad. Närmare än så kommer jag nog inte.../images/icons/devil.gif

Jag pratade i telefon också. Det tog inte 13 minuter att knappa ner den smörjan

<hr></blockquote>

Pratar du i telefon på jobbet`? Vad har du för jobb egentligen? Jag sitter bara på rollspel.nu/images/icons/wink.gif

Kanske något slags insektoider med många armar är perfekta partners för catlings?
Annars så tror jag att varmyrslokar kan gå hem hos kvinnorna

<hr></blockquote>

Men insektoider är väl knappast trevligt mjuka och gosiga. Och var finns deras... privata delar?
Varmyrslok? Är det som en varulv... fast varmyrslok? Lång tunga iallafall /images/icons/blush.gif

Det skulle ju kunna vara ett uppslag till ett scenario, speciellt tillsammans med en kultur där sex utanför äktenskapet är fi dong. Spelarna får i uppdrag av en olycklig kvinna med växande mage orsakad av någon lokal jöns att hitta någon som kan hjälpa henne. Den enda i närheten ska snart bli bränd på bål som häxa, så spelarna måste rädda henne. Flickan får drömprinsen som inte vet nånting, spelarna och "häxan" får fly hals över huvud från en grillfixerad mobb. Sammanfattning: . Hm, om någon av mina spelare läser det här, sluta läsa i början av stycket, jag kommer nog att använda den här.
Som jag sagt tidigare i en annan tråd: det finns inte mycket som kan fyra av alla beskyddarinstinkter hos en man som en kvinna i nöd

<hr></blockquote>

Tjaa, fast en tjej som vill göra abort i en kultur där det inte är accepterat skulle väl knappast fyra av några beskyddarinstinkter. Men jag förstod inte delen med att flickan får sin ont anande drömprins /images/icons/hairy.gif

Kanske man kan undvika det genom att inte dra in psykologiska aspekter på det utan hålla sig till vem som har störst?

<hr></blockquote>

Jo, det är ju en idé förstås. Men då kommer alla att byta sida till den vinnande när allt är över.

Vi kan nog konstatera att det spelar roll vem som är överst i alla fall.

<hr></blockquote>

Nu är du sådär sexistisk igen /images/icons/wink.gif

Troberg

Sinister eater

Men insektoider är väl knappast trevligt mjuka och gosiga. Och var finns deras... privata delar?

<hr></blockquote>

Iofs, men de var de enda mångarmade kreatur jag kom på. Kanske bläckfiskar kan vara trevliga kramdjur?/images/icons/shocked.gif

Varmyrslok? Är det som en varulv... fast varmyrslok? Lång tunga iallafall

<hr></blockquote>

Skulle gissa att det är som en varulv fast myrslok. Kanske är besläktad med warehouses också?

Tjaa, fast en tjej som vill göra abort i en kultur där det inte är accepterat skulle väl knappast fyra av några beskyddarinstinkter.

<hr></blockquote>

Karaktärerna kommer inte nödvändigtvis från samma område/kultur.

Men jag förstod inte delen med att flickan får sin ont anande drömprins

<hr></blockquote>

Om drömprinsen får reda på att hon satt på den lokala jönsen vill han inte gifta sig med henne. Barnet skulle vara en ledtråd till att hon haft sex. Inget barn > ingen ledtråd > drömprinsen fortfarande intresserad. Cyniskt, men funkar som scenarioide.

Kanske man kan undvika det genom att inte dra in psykologiska aspekter på det utan hålla sig till vem som har störst?
Jo, det är ju en idé förstås. Men då kommer alla att byta sida till den vinnande när allt är över.

<hr></blockquote>

Och då har vi i alla fall löst den mest allestädes närvarande diskussionen på forumet och blir allas hjältar och får massor av groupies (eller nåt sånt)!

Nu är du sådär sexistisk igen

<hr></blockquote>

Ursäkta, men hur fanken får du det till något sexistiskt? Jag har inte sagt ett knyst om vilket kön personen som är överst/underst har, bara konstaterat att det nog är bäst att den som är tyngst när man har en viktskillnad på över en tiopotens (den är för given för att det ens ska vara lönt att vitsa om den) är underst!

Jag tror att det var ditt kulturella filter som fyllde i mellan raderna så att du kunde tolka in dina egna sexistiska värderingar./images/icons/oink.gif/images/icons/oink.gif/images/icons/oink.gif/images/icons/oink.gif

------------------------------------------------------------------------

Iofs, men de var de enda mångarmade kreatur jag kom på. Kanske bläckfiskar kan vara trevliga kramdjur?

<hr></blockquote>

Problemet med de privata delarna kvarstår /images/icons/clever.gif

Skulle gissa att det är som en varulv fast myrslok. Kanske är besläktad med warehouses också?

<hr></blockquote>

Isåfall borde man antingen översätta detta som varhus... eller också de roliga mördande djuren som varu-ulvar /images/icons/wink.gif

Om drömprinsen får reda på att hon satt på den lokala jönsen vill han inte gifta sig med henne. Barnet skulle vara en ledtråd till att hon haft sex. Inget barn > ingen ledtråd > drömprinsen fortfarande intresserad. Cyniskt, men funkar som scenarioide.

<hr></blockquote>

Då skulle jag som söker logiska förklaringar till allt gärna vilja ha svar på frågan om varför hon söker sig till den lokala jönsen när han kan få drömprinsen...

Och då har vi i alla fall löst den mest allestädes närvarande diskussionen på forumet och blir allas hjältar och får massor av groupies (eller nåt sånt)

<hr></blockquote>

Är vi inte det redan? /images/icons/shocked.gif

Nu är du sådär sexistisk igen

Ursäkta, men hur fanken får du det till något sexistiskt? Jag har inte sagt ett knyst om vilket kön personen som är överst/underst har, bara konstaterat att det nog är bäst att den som är tyngst när man har en viktskillnad på över en tiopotens (den är för given för att det ens ska vara lönt att vitsa om den) är underst!

<hr></blockquote>

Det var bara en simpel kommentar från mig för jag ville se hur du reagerade på en totalt grundlös anklagelse /images/icons/devil.gif

Skuggvarg

Hero

"insektoider är väl..." "trevligt mjuka och gosiga. Och var finns deras... privata delar?"

Hahaha...vad kul man kan ha om man bryter upp ett citat i mindre delar...eller hur? /images/icons/grin.gif

/Skuggvarg - som tror att Black Dwarf är väldigt intresserad av insektioders privata delar

Troberg

Sinister eater

Problemet med de privata delarna kvarstår

<hr></blockquote>

Tänkte inte på det.../images/icons/crazy.gif

Isåfall borde man antingen översätta detta som varhus... eller också de roliga mördande djuren som varu-ulvar

<hr></blockquote>

Det tappar en del i översättningen.

Då skulle jag som söker logiska förklaringar till allt gärna vilja ha svar på frågan om varför hon söker sig till den lokala jönsen när han kan få drömprinsen...

<hr></blockquote>

Drömprinsen hade kanske inte dykt upp än, eller så kände hon sig bara lite sugen...

Och då har vi i alla fall löst den mest allestädes närvarande diskussionen på forumet och blir allas hjältar och får massor av groupies (eller nåt sånt)
Är vi inte det redan?

<hr></blockquote>

Tror inte det, jag har inte haft en enda hord groupies utanför dörren än!/images/icons/sad.gif

Det var bara en simpel kommentar från mig för jag ville se hur du reagerade på en totalt grundlös anklagelse

<hr></blockquote>

Skit, jag föll på mitt eget favorittrick!

"insektoider är väl..." "trevligt mjuka och gosiga. Och var finns deras... privata delar?"

Hahaha...vad kul man kan ha om man bryter upp ett citat i mindre delar...eller hur?

/Skuggvarg - som är väldigt intresserad av Black Dwarf privata delar

<hr></blockquote>

Ja, eller hur? /images/icons/grin.gif

Det tappar en del i översättningen

<hr></blockquote>

Bjaa, det kan ju helt enkelt bli en totalt ny ras.
SL: "Den vänlige varu-ulven i rutiga kläder kommer godmodigt skrattande emot er och bjuder er att köpa hans varor. "

Drömprinsen hade kanske inte dykt upp än, eller så kände hon sig bara lite sugen...

<hr></blockquote>

Jamen dåså.. då är allt i sin ordning /images/icons/yikes.gif

Tror inte det, jag har inte haft en enda hord groupies utanför dörren än

<hr></blockquote>

Det är bara för att dom inte vet var du bor /images/icons/wink.gif

Skit, jag föll på mitt eget favorittrick

<hr></blockquote>

Jag lär mig snabbt /images/icons/wink.gif

Skuggvarg

Hero

Jovisst! Fast hellre dina delar än insektoiders...jag tror att dina lämpar sig bättre för genmanipulering, nämligen!!! Baaaahahahaaaaaa!!!! /images/icons/grin.gif

/Skuggvarg

Troberg

Sinister eater

Tror inte det, jag har inte haft en enda hord groupies utanför dörren än
Det är bara för att dom inte vet var du bor

<hr></blockquote>

OK, om det är några horder groupies som letar efter mig så finns min adress på http://troberg.mine.nu./images/icons/grin.gif

Jag lär mig snabbt

<hr></blockquote>

Självklart, du studerar ju en mästare!

OT

Har du märkt att det inte fanns en enda sexuell anspelning i ditt senaste inlägg? Vi har helt frångått det mest populära ämnet genom alla tider. Hur är detta möjligt? /images/icons/shocked.gif

/Black Dwarf, trodde inte att det kunde hända

Skuggvarg

Hero

Nä, det var nog snarare pga din medfödda genetiska defekt jag var intresserad...det är inte ofta man träffar på ett exemplar som har tre testiklar istället för två, och könsorganet placerat i pannan.

/Skuggvarg /images/icons/grin.gif