<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>
Nej, men jag är, bland annat, jävligt trött på att tvingas läsa mellan raderna hela jävla tiden...
<hr></blockquote>
Jag vet hur det är...
Jag försökte bjuda ut en tjej och fick svaret "Kanske" (egentligen "Maybe", det var inte i Sverige, ett citat är ett citat...). Hur fan tolkar man det?
Ett allmänt tips angående kommunikation mellan könen (nej, inte könen som kroppsdelar):
Säg aldrig, aldrig, aldrig till flickvännen/frun att hon ser bra ut utan smink! Det kan bara sluta på ett sätt: det exploderar rakt i ansiktet på dig. Anledningen kan variera (hon tror att du bara försöker ställa dig in utan att mena det, hon tror att du menar att det är kört i vilket fall som helst, hon tror att du bara är trött på att vänta på spegelritualen), men slutresultatet är oundvikligt.
Om hon frågar rakt ut, låtsas som om du tittar på TV och mumla något ohörbart (standardknep på alla utseendefrågor).
OK, nu har jag väl stuckit ut huvudet tillräckligt. Tycker mig se en hord beväpnade feminister på horisonten. Nej, släpp mig! Nej, nej, inte nötknäpparen...
Ursäkta om någon tar illa upp, jag bara lattjar lite med stereotypa bilder av könsroller.