2097;n240759 said:
Cogitare, jag gick ju igenom ditt resolutionssystem. Det finns en like på det. Min.
T_T
Jag inser att jag behöver göra så mycket mer här på wrnu. Men jag är trött T_T
Jag tackar så mycket men hoppas också du inser att det jag skrev hade med forumet i allmänhet att göra (och det var så jag uppfattade Tsianphiel också för den som undrar) och var inte på något sätt riktat mot dig personligen. Självklart hade jag bara kunnat låta detta stå oskrivet men jag får känslan att du tar den kritik mot forumet som personlig kritik mot dig och i varje fall i mitt fall är det inte så.
Självklart tänker jag på specifika personer när jag håller med om vad Tsianphiel skrev MEN det håller jag för mig själv för det gagnar ingen att jag sitter här och hänger ut ev. forumiter som jag tycker stämmer in på RasusmL's initiala frågeställning/beskrivning.
Nåväl, kände att ett klargörande tarvades när jag blev omnämnd direkt här. Jag höll inte med för att jag är deppig för att mina trådar (de få som jag startar) inte drar tillräcklig publik eller folk inte lajkar mina inlägg tillräckligt mycket. Jag blir glad när det händer men inser att det jag skriver inte alltid är så insiktsfullt som jag själv tycker eller så intressant för andra än mig
EDIT: Ja, man skall faan inte posta förrän man läst klart tråden...
2097;n240769 said:
Jag har hela dagen idag ältat och ältat i tankar och tårar och beat myself up så himla mycket för att du, cogitare och Tsianphiel känner er så utanför.
Nu kan jag inte tala för någon annan än mig själv (så alltså inte för Jocke och Tsianphiel, de är fullt kapabla att föra sin egen talan) och jag känner mig inte utanför eller ligger vaken om nätterna för att mina inlägg inte blir lajkade eller folk inte postar i trådar jag startar eller något sådant.
Jag håller med om principen som Tsianphiel att det finns en mindre klick vokala och inflytelserika forumiter här på wrnu som i stort sätter agendan både kring ton, lite vad man "får" tycka och tänka och det är dessa som drar trafik i trådar de deltar i och trådar de startar. Självklart finns det undantag och mer 'no name' postare får respons men det är snarare undantag än regel.
Sen är det lite vad man kan förvänta sig. Är du helt ny i ett gäng så är det ganska rimligt att man lite "för visa vem man är" innan folk riktigt tar notis om en.
Så snälla, för min skull iaf. behöver du inte känna några som helst skuldkänslor. Jag är vuxen och har hängt på forum sen de var BBS'er i stort sett så jag vet hur det funkar och är fullt kapabel att hantera det.
2097;n240769 said:
Men jag ser nu att du inte har startat någon ny tråd sedan jag kom hit i början av mars och inte Tsianphiel heller.
Åter igen, inte för Tsianphiel utan från egen ståndpunkt. Jag är mycket mer av en lurker än en aktiv postare. Det kan gå många månader, ibland säkert år, mellan att jag startar trådar. Hoppar mycket slumpmässigt och oregelbundet in och skriver några får poster i redan aktiva trådar men oftast har det mesta jag har velat säga sagts när jag väl uppmärksammar en tråd så jag nöjer mig med lite lajks. Att jag inte startar trådar har absolut noll och inget med dig, 2097 att göra.
2097;n240769 said:
Jocke, cogitare, Tsianphiel — ?, OK? ge inte upp.
Jag har hängt på wrnu sen förförra inkarnationen av forumet (tror jag) och jag kommer säkert fortsätta. Men min aktivitet går väldigt mycket upp och ner..
Cog.