Yes! This. :grin:Mundo;n156160 said:Min favorit-tärning är en T10 som ser ut som en T20.
Yes! This. :grin:Mundo;n156160 said:Min favorit-tärning är en T10 som ser ut som en T20.
Vimes;n156203 said:Folk borde fanimej hålla tillgodo med att singla slant
Myntet?obak;n156801 said:T2an
Vet inte hur få gånger jag faktiskt använt t4an. I min nuvarande spelgrupp används t4an endast som extra spelpjäser när alla vanliga markörer tagit slut. En ganska värdelös tärning, men den har i alla fall den funktionen. Plus att den kan användas i självförsvar förstås.Reddokk Fheg said:Beror på situationen. Om jag är SL så är nog T4 den bästa. även om den inte används i spelet känns det betryggande att ha ett gäng med mig.
Och för att spotta ännu mer vatten på t12-kvarnen kan man ju tillägga att vårat år är indelat i 12 månader, ett dygn i 24 timmar, och en timma i 60 minuter. Finns för övrigt seriösa forskare som anser att vi som människor skulle gynnas mycket mer om våra måttenheter (cm, dm, m, osv.) var baserade på tolv istället för 10. Inte för att detta alltid är särskilt applicerbart i rollspelssammanhang, men ändå.Zadrith said:T12 för den går att använda som T2, T3, T4 och T6.
Är ju inte för att använda den i spelet jag vill ha dem till hands. det är om jag måste fly och har en bunt arga spelare efter mig så kastar jag dom på golvet bakom mig. Någonsin försökt springa barfota över ett golv fullt med T4or?da_bohz;n156818 said:Vet inte hur få gånger jag faktiskt använt t4an. I min nuvarande spelgrupp används t4an endast som extra spelpjäser när alla vanliga markörer tagit slut. En ganska värdelös tärning, men den har i alla fall den funktionen. Plus att den kan användas i självförsvar förstås.
?
Helt livsfarligt. Vanligaste dödsorsaken på Gothcon.Reddokk Fheg said:Någonsin försökt springa barfota över ett golv fullt med T4or?