EchonCique
Hero
.. kassakon.
Och om det enda gemensamma vi som besöker wrnu har är att vi besöker wrnu tycker jag synd om kollektivet som utgör basen för wrnus eventuella förening.
Varsågod att starta upp en kassako för wrnu. Jag tänker inte bli medlem, men det verkar som om du inte kommer bli ensam i en dylik förening. Det är ingenting som hindrar flera föreningar med ungefär samma mål, sålänge styrelserna skiljer sig markant åt.Jag, å andra sidan, har mindre lust att vara med i en eventuell förening ju mer den tar sig före att hålla på med annat än bidragsinhämtning åt webplatsen och arrangemang av forumträffar. Jag vill se en förening som fokuserar helhjärtat på stöd åt rollspel.nu, inte en som blåser sina resurser på att trycka upp usla spel skriva av folk jag tycker illa om och spekulera i aktier. Jag tycker inte sådana saker är "mer intressanta och givande"; sannerligen inte för ett flertal av medlemmarna.Jag har fortfarande inte lust att vara med i en Sverokförening som det skrivits om här av det enkla skäl att det genomgående skälet till föreningen som skrivits och tyckts till om är att skyffla pengar till att driva sajten.
Nej, fram för en förening som fokuserar ordentligt på det alla rimligen presumtiva medlemmar har gemensamt!
Och om det enda gemensamma vi som besöker wrnu har är att vi besöker wrnu tycker jag synd om kollektivet som utgör basen för wrnus eventuella förening.