yaczon
Veteran
Förresten, är det någon som har bra musik till skräckrollspel? En hemsida som man kan ladda ner från gratis eller kanske kan skicka en låt eller två? Kanske något på spotify?
Originallåten The Sanctuary är den som gjordes till TV-serien. Senare expanderade man det i en remix version till soundtrack-skivan Angel: Live Fast, Die Never. Så det är inte en klippt version som används till TV-serien.solvebring said:Förövrigt rekommenderar jag en sådan klippt version. I Violettas originalversion av låten kommer det in en massa störande sång och skit.
Aha! Wicked. Det hade jag ingen aning om. Hur coolt som helst. Trodde det var tvärtom. Well, tackar för infon, Robert. =)Robert Jonsson said:Originallåten The Sanctuary är den som gjordes till TV-serien. Senare expanderade man det i en remix version till soundtrack-skivan Angel: Live Fast, Die Never. Så det är inte en klippt version som används till TV-serien.solvebring said:Förövrigt rekommenderar jag en sådan klippt version. I Violettas originalversion av låten kommer det in en massa störande sång och skit.