Nu ska jag söka jobb (för första gången) och för det så behövs ju ett såntdäringa CV. Så jag har slängt ihop ett sånt och undrar om ni kunde vara så vänliga att titta på det.
Hjälp kommer belönas med bilder på kakor.
Übereil
Kontaktinformation
Namn Namnsson
Telefon hem: 555-555555
Telefon mobil: 070-5555555
E-post: Namn.Namnsson@gmail.com
Utbildningar
Simulering och Dataspelsteknikprogrammet, 2006-nu
Örebro Universitet, Örebro
Examensarbetet A Simulation Tool For Human Activity Recognition, utfört åt AASS Mobile Robotics Laboratory på Örebro Universitet.
Naturvetenskapliga programmet, 2003-2006
Karolinska skolan, Örebro.
Arbetslivserfarenhet
Examensarbete: A Simulation Tool For Human Activity Recognition där jag utvecklade en simulator av mänskligt beteende för användning i forskningen på Örebro Universitet.
Har erfarenhet av att jobba i projekt både från examensarbetet och kursen Programvaruutveckling och projekthantering.
Färdigheter
Väldigt goda kunskaper C
Väldigt goda kunskaper C++
Väldigt goda kunskaper C#
Väldigt goda kunskaper Java
Grundläggande kunskaper Python
Erfarenhet av LISP
Erfarenhet av Visual Basic
Erfarenhet av Matlab.
Väldigt goda kunskaper AI
Väldigt goda kunskaper Objektorienterad programmering
Goda kunskaper Databashantering
Goda kunskaper Simulering
Grundläggande kunskaper ASP.NET
Grundläggande kunskaper Realtidsprogrammering
Erfarenhet av OpenGL
Erfarenhet av Datoranimering
Språkkunskaper
Svenska – Flytande (modersmål).
Engelska – Flytande skriftliga kunskaper (använder skriftlig Engelska dagligen), även mycket goda muntliga kunskaper.
Tyska – Grundläggande.
Drivkrafter
En av mina starkaste drivkrafter är att bidra till en positiv förändring för människor. Att få vara med och skapa ett program som hjälper människor i sin vardag tycker jag skulle vara en fantastisk möjlighet. Som person arbetar jag gärna i lag och tar gärna på mig rollen att hjälpa mina arbetskamrater ifall de behöver förstärkning, även om jag jobbar bäst på egen hand. Att hjälpa och diskutera med andra ser jag som en fantastisk möjligheter att utveckla mina kunskaper.
Egenskaper
Jag ser mig själv som rationell, pragmatisk, analytisk, ärlig, ödmjuk, omtänksam, öppensinnig och punktlig. Detta är något jag fått bekräftat av tidigare kursare och kamrater som ofta beskriver mig som analytisk, ärlig och punktlig.
Mål
Långsiktigt: Att få vara delaktig på en arbetsplats där mina kunskaper ständigt utvecklas. Det skulle också vara spännande att ha rollen som stöd till mina arbetskamrater och få bidra till att öka kompetensen bland nya medarbetare.
Kortsiktigt: Att få arbeta på ett företag där mina kunskaper kommer till nytta. Jag ser fram emot att kunna utnyttja mina kunskaper inom programmering och systemutveckling för att utveckla applikationer som verkligen kommer användas.
Fritidsintressen
Sysselsätter mig gärna med att spela spel både vid bordet och vid datorn. Mitt stora intresse politik och etik tar sig främst uttryck i att jag läser och deltar i diskussioner på nätet, men även i att jag läst böcker om ämnet. Har också ett stort intresse för musik, litteratur, fotboll samt (givetvis) mina vänner.
Namn Namnsson
Telefon hem: 555-555555
Telefon mobil: 070-5555555
E-post: Namn.Namnsson@gmail.com
Utbildningar
Simulering och Dataspelsteknikprogrammet, 2006-nu
Örebro Universitet, Örebro
Examensarbetet A Simulation Tool For Human Activity Recognition, utfört åt AASS Mobile Robotics Laboratory på Örebro Universitet.
Naturvetenskapliga programmet, 2003-2006
Karolinska skolan, Örebro.
Arbetslivserfarenhet
Examensarbete: A Simulation Tool For Human Activity Recognition där jag utvecklade en simulator av mänskligt beteende för användning i forskningen på Örebro Universitet.
Har erfarenhet av att jobba i projekt både från examensarbetet och kursen Programvaruutveckling och projekthantering.
Färdigheter
Väldigt goda kunskaper C
Väldigt goda kunskaper C++
Väldigt goda kunskaper C#
Väldigt goda kunskaper Java
Grundläggande kunskaper Python
Erfarenhet av LISP
Erfarenhet av Visual Basic
Erfarenhet av Matlab.
Väldigt goda kunskaper AI
Väldigt goda kunskaper Objektorienterad programmering
Goda kunskaper Databashantering
Goda kunskaper Simulering
Grundläggande kunskaper ASP.NET
Grundläggande kunskaper Realtidsprogrammering
Erfarenhet av OpenGL
Erfarenhet av Datoranimering
Språkkunskaper
Svenska – Flytande (modersmål).
Engelska – Flytande skriftliga kunskaper (använder skriftlig Engelska dagligen), även mycket goda muntliga kunskaper.
Tyska – Grundläggande.
Drivkrafter
En av mina starkaste drivkrafter är att bidra till en positiv förändring för människor. Att få vara med och skapa ett program som hjälper människor i sin vardag tycker jag skulle vara en fantastisk möjlighet. Som person arbetar jag gärna i lag och tar gärna på mig rollen att hjälpa mina arbetskamrater ifall de behöver förstärkning, även om jag jobbar bäst på egen hand. Att hjälpa och diskutera med andra ser jag som en fantastisk möjligheter att utveckla mina kunskaper.
Egenskaper
Jag ser mig själv som rationell, pragmatisk, analytisk, ärlig, ödmjuk, omtänksam, öppensinnig och punktlig. Detta är något jag fått bekräftat av tidigare kursare och kamrater som ofta beskriver mig som analytisk, ärlig och punktlig.
Mål
Långsiktigt: Att få vara delaktig på en arbetsplats där mina kunskaper ständigt utvecklas. Det skulle också vara spännande att ha rollen som stöd till mina arbetskamrater och få bidra till att öka kompetensen bland nya medarbetare.
Kortsiktigt: Att få arbeta på ett företag där mina kunskaper kommer till nytta. Jag ser fram emot att kunna utnyttja mina kunskaper inom programmering och systemutveckling för att utveckla applikationer som verkligen kommer användas.
Fritidsintressen
Sysselsätter mig gärna med att spela spel både vid bordet och vid datorn. Mitt stora intresse politik och etik tar sig främst uttryck i att jag läser och deltar i diskussioner på nätet, men även i att jag läst böcker om ämnet. Har också ett stort intresse för musik, litteratur, fotboll samt (givetvis) mina vänner.
Hjälp kommer belönas med bilder på kakor.
Übereil