Just ja! Den här har ju jag läst! Jag tycker den var bra skriven dock känns temat väldigt gjort (Wolf med Jack, om inte annat =). Faktum är att varulv var min första tanke när hon spydde upp massa rött och, och när killen från kvällen innan hittades var jag säker.
Jag hade tagit bort det där med att hon kräktes, ha bara kvar att hon mår illa (efter så mycket rått kött, liksom =) samt fimpa minnesförlustgrejen och försök att istället skriva de minnen hon kan tänkas ha från sin tid som varulv fast ur människans synvinkel. Jag tänker på vissa gånger när jag varit full: jag kommer ihåg korta perioder av vad som hände, men jag kommer inte ihåg hur jag kände mig eller vad min motivatin var då. Så jag tänker mig att hon kommer ihåg hur hon sprang genom skogen och hur den där killen sprang före henne och såg sig livrädd om över axeln i bland. Egentligen jagade hon honom, men hennes rädda och nu fungerande hjärna tolkar det kanske snarare som att de båda två flydde från något som fanns bakom henne.
Genom att skriva in lite minnesbilder som först kan tolkas som att hon är ett offer men som i efterhand kan tolkas som att hon är jägaren skulle avleda tankarna mycket mer än komplett minnesförlust!
Nedräkning: 8