Minimoni
Homelander
Jag nöjer mig med att få specialeditionerna av grundböckerna som jag beställt, sen skulle jag få orgasm om det blev ett Deadwood supplement. Dock är jag i nuläget nöjd om jag överhuvudtaget får det jag beställt.
Leumas;n151280 said:...faktiskt blir en ketchupeffekt...
22 dagar till och med..Razulv;n152272 said:Så ingen som har hört något mer? Nu när det har gått 19 dagar sedan förra uppdateringen om jag inte missminner mig.
Jag vill gärna tro det, men det börjar bli många tysta perioder av intensivt arbete utan att det leder till någon leverans.KnightVision;n152992 said:Deras tystnad brukar bero på intensivt arbete. Antar att vi får se våra böcker när som helst.
Du har självklart rätt till din åsikt. Min gnällgliring var av typen lustighet och inte tänkt att väcka anstöt. Jag ber om ursäkt.Minimoni;n153082 said:Och andra väljer att inte gilla läget. Du har all rätt att tycka att det är ok att ligga ute med så mycket pengar under dessa föresättningar, men du bör också förstå att alla inte är lika täta som du eller har samma möjlighet att gilla ett läge där det inte tycks bli någon produkt. Allr detta utan att bli anklagad för att man gnäller, för oavsett hur man ser på det här så har kunden sedan länge rätt att tycka att saker har skötts fel.