Jag tycker inte olikt dig, familj går alltid först.
Men det gör ju inte skillnad i att vi som betalat för en produkt som företaget uppgav va klar och skulle på tryck i juni. Företaget får problem med distribution och uppger att man levererar så fort problemen löst sig. Efter 6månader har man fortfarande inte levererat trots att distributionen löst sig.
Jag tror det är viktigt att särskilda Anders och Tove som privatpersoner och företaget Åskfågeln även om de står bakom och är de enda som arbetar i företaget.
Tycker också det är oerhört tråkigt att människor överhuvudtaget får allvarliga sjukdommar. Hade själv en kusin och en nära arbetskamrat som gick bort i cancer 2014 3månader från varandra.
Jag ser dock inte någon koppling till att en färdig produkt inte tryckts och levererats under utsatt tid. Enda förklaringen är att produkten aldrig var klar, man har inte pengar till tryck eller att man istället satsat på andra produkter. Då tycker jag att man innan går ut och lovar är hundra säker på att det är klart och färdigt. Jag blir i i varje fall irriterad när ord inte motsvarar handling.
Alltså inget personligt, men som konsument blir man så klart frågande till varjför spelet skjuts upp hela tiden. Produkten är ju redan betald och då kommer även krav på leverans.
Detta är min åsikt, sen får vem som kalla mig kallhjärtad, det är ok.