avatarex Helmgast Joined 18 Dec 2000 Messages 4,233 Location Göteborg 10 Oct 2003 #41 Därför bara 64/80 Det finns att skriva, ja, men poängen är att det måste sälja också. Sen vet man ju aldrig, Vandöda & nekromanti, Sjöfarare & pirater, Riddaren och Vapenmästaren har alla vuxit minst 32 sidor...
Därför bara 64/80 Det finns att skriva, ja, men poängen är att det måste sälja också. Sen vet man ju aldrig, Vandöda & nekromanti, Sjöfarare & pirater, Riddaren och Vapenmästaren har alla vuxit minst 32 sidor...
S Silvervarg Warrior Joined 20 Jul 2003 Messages 346 10 Oct 2003 #42 Re: Cirefaliska Samväldet - nu inlämnat! Nästa kamp blir att övertyga min ärade kompanjon över förträffligheten med att ha 80 sidor istället för 64. Annars blir det kapsågen på texterna. nä Nä NÄ!!!! Inget textkapande, fy vad fult sagt.
Re: Cirefaliska Samväldet - nu inlämnat! Nästa kamp blir att övertyga min ärade kompanjon över förträffligheten med att ha 80 sidor istället för 64. Annars blir det kapsågen på texterna. nä Nä NÄ!!!! Inget textkapande, fy vad fult sagt.
Big Marco Läskig Joined 20 May 2000 Messages 6,968 Location Sandukar 11 Oct 2003 #43 Re: Varför bara 64/80? Jag har inte skrivit fler tecken. ,-) Jag kan skriva en hel del till. Det finns några områden kvar att beskriva, om man så önskar. =)
Re: Varför bara 64/80? Jag har inte skrivit fler tecken. ,-) Jag kan skriva en hel del till. Det finns några områden kvar att beskriva, om man så önskar. =)