Jag sitter här och formligen plöjer igenom alla inlägg om stridssystem, utan att kunna få någon klarhet i vad som blir bäst. Vem ska agera först, vad är det som avgör det, kan man förutsäga vad motståndaren gör, hinner man reagera på motståndarens handling, hur mycket hinner man göra, hur trött blir man av det, osv...
Frågorna hopar sig. Jag skulle behöva lite fler reflektioner över detta. Får jag bara stridssystemet klart, så är även RoA klart för att speltestas sen, och det vore ju trevligt. (anmäl gärna till mig om ni är intresserade av testa RoA, eller bara ta en titt på det...jag kommer att lägga ut det här på siten, lägga ut det på min kommande rollspelssida, och även maila det direkt till folk som är intresserade)
/Skuggvarg
Frågorna hopar sig. Jag skulle behöva lite fler reflektioner över detta. Får jag bara stridssystemet klart, så är även RoA klart för att speltestas sen, och det vore ju trevligt. (anmäl gärna till mig om ni är intresserade av testa RoA, eller bara ta en titt på det...jag kommer att lägga ut det här på siten, lägga ut det på min kommande rollspelssida, och även maila det direkt till folk som är intresserade)
/Skuggvarg