Sidd
”Bybo”
Jag hoppas nomineringen håller och uppdraget genomföras av de nominerade.Det är jättesvårt att säga vem eller vilka som är snapphanar i den gängen, jag har tidigare atgumenterat för att Vimes verkar grön och Octo verkar röd. Många verkar ha Martin på rödlista och jag har nog inte fattat hela caset där (varför Martin av vissa verkar ses som nästan lika röd som Basse, att det finns rödande saker på Martin håller jag med om). Andersson skrev jag ju nyss om. Genesis påpekar att Vimes överreagerar när Genesis är där och petar och det håller jag med om. Jag tycker att det är geönande för Vimes att Basse väljer att ”sia” Vimes, tror inte att Basse skulle peka ut sin ulvkompis som sagt, men det kan ju också vara en dubbelbluff från Bassea sida.
Sammanfattningsvis är det fyra spelare där ingen känns som ett riktigt bra alternativ, jag hade nog i nuläget dock hellre sett Vimes än Andersson som nummer fem på uppdraget.
Snapphanarna måste nu göra allt för att inte förlora.
Helst vill de att förslaget ska röstas ner så att det rörs om i grytan.
Röstas det ner behöver de inte använda/slösa nåt av Kaos-breven. (Popcorn-gate)
Nya korpraler kan ju byta ut nominerade.
Stör det inte dig alls att Martin stoppar hela spelet med att inte avlägga röst?
Är inte det en indikation på en Snapphane som inte gillar nomineringen?
Varför ser du inte detta och argumenterar i andra riktningen?
Du brukar vara mkt skarpare i analyserna än så.
Jag skulle nästan hellre ta med Basse på picknick än Martin (skojja bara)