God45
#PrayersForBahakan
Eftersom vi har en tråd där vi säger vad vi tycker om de nya D&D omslagen, varför inte ha en tråd där vi pekar ut de snyggaste rollspelsomslagen? Jag är mest intresserad av fantasyomslag här eftersom det lättare jämför med de nya D&D framsidorna men har ni annat så prata om det också. Min personliga favorit är Blue rose grund boken:
Det är snyggt, fångar känslan i spelet (här ljust och romantiskt) och sätter tonen direkt. Enda nackdelen är att det har två viktiga npc:er för världen på framsidan istället för en äventyrar grupp. Blue rose companionen är inte riktigt lika snygg (fortfarande jäkligt snygg dock) men har en typisk äventyrargrupp på framsidan vilket ger pluspoäng från mig:
Så, vilka är era favoriter?
Det är snyggt, fångar känslan i spelet (här ljust och romantiskt) och sätter tonen direkt. Enda nackdelen är att det har två viktiga npc:er för världen på framsidan istället för en äventyrar grupp. Blue rose companionen är inte riktigt lika snygg (fortfarande jäkligt snygg dock) men har en typisk äventyrargrupp på framsidan vilket ger pluspoäng från mig:
Så, vilka är era favoriter?