Jag har börjat fundera på, och experimenterat med, ett nytt färgschema till mina tyranider. Det nya är i stort sett en inventering av det gamla; jag hade tidigare försökt till benvit hud och så någon mer mörk ryggsköld; den nya har en brun/rödaktig ton i huden och en ljus vit bensköld istället.
Nu försöker jag bestämma mig, typ. Eller ja, jag gillar nog den nya bättre - delvis för att den är lättare att måla.
Fotona är tagna med bra kamera, men ljuset var inte det bästa - ganska för mycket varmt ljus, och rätt dåligt. Har pillat lite med levels för att få bilderna att på ett ungefär motsvara det jag själv ser...
De flesta är, som ni ser, ljusa med mörkare sköld.
Vad är era åsikter om färgschemat? Gillar ni något bättre än det andra? Är båda asfula och tråkiga?
//Krank, måste öva på det här med att fota minis
Nu försöker jag bestämma mig, typ. Eller ja, jag gillar nog den nya bättre - delvis för att den är lättare att måla.
Fotona är tagna med bra kamera, men ljuset var inte det bästa - ganska för mycket varmt ljus, och rätt dåligt. Har pillat lite med levels för att få bilderna att på ett ungefär motsvara det jag själv ser...
De flesta är, som ni ser, ljusa med mörkare sköld.
Vad är era åsikter om färgschemat? Gillar ni något bättre än det andra? Är båda asfula och tråkiga?
//Krank, måste öva på det här med att fota minis
Attachments
-
17 KB Views: 0
-
22.1 KB Views: 0
-
29.2 KB Views: 0
-
24.3 KB Views: 0
-
20.6 KB Views: 0