Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Nu har jag ringt och förhandsbokat ett ex av nya Space Hulk hos SF-bokhandeln. Det är första gången på länge jag faktiskt gått och längtat efter ett brädspel, så det känns väldigt spännande. Om inte annat verkar det bli det snyggaste spelet på väldigt länge någonsin, så om det mot förmodan skulle suga så har man likväl 12 terminators, 22 genestealers, en broodlord och ett gäng mission objectives att måla upp och använda i WH40K. Utöver det så har man de grymmaste rymdskeppskorridorsbrickorna evah att leka med i t.ex. rollspel.
Jag misstänker att bara spelpjäserna i sig gör att priset på boxen (runt 700-800) är rimligt.
Någon som är på samma humör som mig?
(för de som är intresserade kan jag rekommendera att titta in på GW's hemsida för mer info (den ligger nere just nu) samt att köpa nya numret av White Dwarf som har massor av info, bilder och en battle report)
Jag misstänker att bara spelpjäserna i sig gör att priset på boxen (runt 700-800) är rimligt.
Någon som är på samma humör som mig?
(för de som är intresserade kan jag rekommendera att titta in på GW's hemsida för mer info (den ligger nere just nu) samt att köpa nya numret av White Dwarf som har massor av info, bilder och en battle report)