.113
Swashbuckler
Någon som har en sådan bra? Det blir ett himla bläddrande fram och tillbaka för att kolla spells. Behöver listor!!
anth;n95433 said:
De flesta spellsen i DnD5 är inte Open Content.RasmusL;n95435 said:Dåligt med beskrivningar där
anth;n95441 said:De flesta spellsen i DnD5 är inte Open Content.
Det betyder att skulle jag länka till en 5E Spell List som har beskrivningar skulle jag bryta mot forumsreglerna.
Hey, don't shoot the messenger.RasmusL;n95442 said:Så... du länkade alltså till en resurs som bara innebär ett extra steg i trollfumlandet då den gode .113 ändå måste bläddra i böckerna efter att ha tittat i listan?
anth;n95446 said:Hey, don't shoot the messenger.
Det är inte jag, utan wizards of the Coast som bestämt att spell lists med descriptions är olagligt.
Men hur hade de då sålt spell cards?.113;n95459 said:Tycker de själva borde gjort en i ordning, som de släppt som gratis pdf eller något.. Eller åtminstone haft bra ordning i boken, men det är det iofs ingenstans i deras bok..
God45;n95487 said:Men hur hade de då sålt spell cards?
Att lägga till en mustasch på baksidan av korten utan att ändra texten är inte riktigt vad jag kallar parodi.God45;n95508 said:Apropå ingenting hittade jag den här sidan med roliga hipster spellcards. Som beroende på hur man tolkar upphovsrätten inte bryter mot lagen eftersom det är parodi
http://hardcodex.ru/
Kollade du in mitt exceark? Jag kommer ihåg att jag lade ner en hel del jobb på det - håller reda på spellslots/spell level/caster level och kort info om alla formler mm. funkade perfekt för min level 25 typ mystic theurge.113;n95430 said:Tack Kollar in