BiobunkerVII
Kaoskardinal
jag har funderingar kring en persons matlåda men det kanske drar för mycket uppmärksamhet att droppa det?
Det är ju bra info å andra sidan… samtidigt gissar jag att jag vet vilken du tänker på och det är det nog fler som gör eller vad tror du?jag har funderingar kring en persons matlåda men det kanske drar för mycket uppmärksamhet att droppa det?
precis så jag tänkte....Det är ju bra info å andra sidan… samtidigt gissar jag att jag vet vilken du tänker på och det är det nog fler som gör eller vad tror du?
Känns plötsligt väldigt värdefullt att inte peka ut vilken som är den avvikande…
Jag tycker nog att alla är tysta om matlådor och teman. Det är väl plan 1A och den ska vi nog hålla oss till.jag har funderingar kring en persons matlåda men det kanske drar för mycket uppmärksamhet att droppa det?
Jag menar hur framgångstågsklingande ett ord låter. Dina ord skiljer sig lite tematiskt från de andras. Kan vara en slump förstås.Bassighet?
Vet inte om jag håller med där, men visst.Jag menar hur framgångstågsklingande ett ord låter. Dina ord skiljer sig lite tematiskt från de andras. Kan vara en slump förstås.
Hade änna varit konstigt om du höll med…Vet inte om jag håller med där, men visst.
Sidd din jävla tomte!
???Sidd din jävla tomte!
Jag tycker nog att alla är tysta om matlådor och teman. Det är väl plan 1A och den ska vi nog hålla oss till.
@Sidd drullar in påtänd full och ful från dansgolvet.....Det är ju bra info å andra sidan… samtidigt gissar jag att jag vet vilken du tänker på och det är det nog fler som gör eller vad tror du?
Känns plötsligt väldigt värdefullt att inte peka ut vilken som är den avvikande…
Den är fin!