Nu börjar det snart bli skumt om du Ă€ndrar dig iom att det tar sĂ„ lĂ„ng tid.Ăr du sĂ€ker pĂ„ att det dĂ€r Ă€r dina tre fraser? Vill du Ă€ndra dig?
Varför tvekar du pÄ om Majk skrev rÀtt fraser?Nu börjar det snart bli skumt om du Àndrar dig iom att det tar sÄ lÄng tid.
Skrev du rÀtt fraser eller inte?
En av dem Àr identisk med @BiobunkerVII s fras och en annan Àr snarlik.Yes, det Àr mina fraser. Behöver inte Àndra nÄgot, varför skulle jag det?
Har inga av Biobunkers fraser.
En Àr ju inte ens snarlik, den Àr ju exakt?Nej det stÀmmer inte. Jag har snarlika, har inte du det?
Du har helt rÀtt, jag missade det. FruktansvÀrt dÄligt av mig.En Àr ju inte ens snarlik, den Àr ju exakt?
Hur Àr det möjligt? Det lÄter inte rimligt. Hur gjorde du nÀr du jÀmförde Bonkers fraser med dina egna?Du har helt rÀtt, jag missade det. FruktansvÀrt dÄligt av mig.
Det som talar mot Àr vÀl att om en hade haft samma fras som nÄgon annan hade en vÀl outat det fort som attan, eftersom det grönar den första som nÀmnde frasen. Du Àr ju tex supermycket grönare nu nÀr @Majk gjorde sin grej.Jag kan tycka att det som talar emot alternativ 2 Àr att det skulle ta en riktigt jÀvla kall ulv att klockan 13 sÀga att han inte har samma fraser som mig för att 6 timmar senare droppa samma fras och stÄ pÄ sig att man inte har samma fraser som mig.