Dude, nu avslöjar du ju bokstaven i temat för den andra ulvenJag kan bevisa vad jag skrev din lurifax:
Kalle
Kula
Kastar
Kilovis
Kantareller
Kaosartat
Kilometer
Korsvis
Klart
Korkat
Det är inte säkert att det fanns ett billigare sätt att få fram att Vimes var ulven och Sidd bybo. Detta gick snabbt och känns som en rimlig kostnad hur som helst,Dude, nu avslöjar du ju bokstaven i temat för den andra ulven
Well, det kändes lite ogenomtänkt bara (kanske inte jag är den som ska uttala mig om iofs). It is what it is.Det är inte säkert att det fanns ett billigare sätt att få fram att Vimes var ulven och Sidd bybo. Detta gick snabbt och känns som en rimlig kostnad hur som helst,
haha det var lite roligt skrivet även om det är lite stofiligt att använda massa labelsOk, boomer...
Mitt temasnacks är "äter ulv till frukost" och "dricker deras bittra tårar med smak av päron i konjak"Skärp er. Mitt tema-snacks är konserverade päron i konjak. Klart snyggaste valet av snacks imo
Posta det på SoMe med, så vi får lite mer content!Mitt temasnacks är "äter ulv till frukost" och "dricker deras bittra tårar med smak av päron i konjak"