Oj, det ser ut som om jag har tittat in en vecka för sent, vad synd! Karaktärsutveckling, längre kampanjer, varannan vecka, lite "äldre" spelare, det låter ju allt helt perfekt!
Går det kanske bra att jag också dyker upp nu på fredag, även om ni inte har plats för fler spelare? Men det vore bra att kunna säga hej i alla fall, kanske finns det någon möglighet någon gång i framtiden.
Jag är 35, har inte spelat på länge, ville hela tiden börja igen, men har flyttat ganska ofta de senate åren och då är det inte så lätt att hitta en grupp. Har nu bott i Stockholm i nästan två år, och tänker inte flytta igen.
Min svenska, nåja, som man säkert märker är det långt ifrån perfekt, men det blir bättre varje dag, jag lovar.. Det är också något jag skulle gärna vilja testa: om jag är redo att spela på svenska. Jag tror att det kan funka, om spelarna har lite tålamod med mig (och det blir nog nödvändigt att bygga in det i karaktären, men kan ju också göra det intressant på något sätt..).
Hoppas att du läser det här. Även om det är senare än fredag, hör av dig ändå, kanske kan vi träffas någon gång över en kaffe (eller öl) - vore bara bra att prata med några rollspelare i mitt ålder igen.
Kathrin