Jag är allergisk mot tärningspölar, allt annat går bra.CSPTT said:Kan ni också säga vad ni allergisk mot om jag ta med sötsaker vill jag inte ha ett allergiproblem....
Jag föreslår också ett lösenord mitt förslag:
Egon och Egolina sitter på ett trä..
Jag skrev upp dig på listan och jag använde en blandning av grisblod, sperma och vulkanaska, så om du bestämmer dig för att stanna i Dalarna istället så kommer din pung växa sig stor som en medelstor ryggsäck och sen kommer dina öron färgas gröna.Stövelkatten said:Jag kommer vara i Dalarna hela julen och nyår men kan nog kosta på mig ett besök hemma i stan för det här.
Jag spelar gärna, som Rob tidigare sa, på lite högre level för en gång skull (5-8 kanske). Har ju typ som mest kommit till level tre eller fyra tidigare.
chrull said:Jag skrev upp dig på listan och jag använde en blandning av grisblod, sperma och vulkanaska, så om du bestämmer dig för att stanna i Dalarna istället så kommer din pung växa sig stor som en medelstor ryggsäck och sen kommer dina öron färgas gröna.
Får vi inte plats på DL ändå? Visserligen inte varit där på 7-8 år men vill minnas att de har rätt många bord.CSPTT said:dragons lair nu på lördag har två arrangerade saker, RPG öppet för alla och en MTG turnering.
Har vi hittat någonstans att spela än eller bokat??