Nekromanti [Stockholm] Dungeon World-spelgrupp sökes!

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Necross said:
Ajdå. Låter illa.
Brukar göra det när man vill snacka skit om nåt man inte gillar. Därmed inte sagt att det inte kan finnas värdefull information om spelets karaktär i den där raden när det gäller att lista ut om det är nåt man vill spela eller inte.

gizmo

temporary sunshine
Från 14 Juni har jag sommaruppehåll i både glasverkstan och trumrep, dvs jag vinner 1.5 fria kvällar per vecka.

Skulle ni bli så få spelare att det finns plats, har jag lite lust att vara med. Eller om för många spelare försviner i sommarsemester (sådant har jag ju aldrig) och det skulle behövas en ersättare..

Necross

Swashbuckler
弾幕 said:
Necross said:
弾幕 said:
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">There really is no point where DW is not "hipster/narrativism/improv-theater bullshit" pretending to be a game.
Lägger den här bara.
Ajdå. Låter illa.
Jag tycker det låter fantastiskt. </div></div>
Barrage, heter du så? (Off topic, men ändå)

chrull

Stockholm Kartell
Necross said:
Barrage, heter du så? (Off topic, men ändå)
Nä, namnet är 弾幕. Danmaku om man vill översätta till romaji.

Erik_N

Warrior
Det här är väl lite sent (ställer mig på typ fjortonde plats i kön), men skulle det bli plats så är jag helt klart intresserad av att prova på DW. Mitt i veckorna kan jag dock sällan spela, fredag-söndag, ibland torsdag, brukar vara bästa dagarna då jag mindre ofta är ute på tjänsteresor.