Mekanurg
I'd rather be different than indifferent.
Enligt ortodoxa ankister är näbblängden av stor betydelse.Storleken på duck pics har ingen betydelse.
Enligt ortodoxa ankister är näbblängden av stor betydelse.Storleken på duck pics har ingen betydelse.
Detta bestrids med rykande fjädrar av de avankgardister som istället menar att pennföringen är det viktigaste!Enligt ortodoxa ankister är näbblängden av stor betydelse.
Det är väl demonsymbolen som ser ut som 20? Draken ser ut som en etta (med vingar).Specialdesignen på tärnignarna förvirrar mig en smula. Drakslag är när man slår en 1:a, korrekt? Likväl ser draksymbolen på tärningarna väldigt mycket ut som en tjuga...
Ah, ja nu ser jag hur ettan bildar en drake i alla fall (jag undrade vad det var först).Draken ser ut som en etta (med vingar).
Det finns massor som inte är inblandade så vitt jag vet. Stockholm kartell. Björn Flintberg. Anders Blixt. Anders Gillbring. Daniel Lehto. Bara för att nämna några.Finns det någon aktiv svensk rollspelsprofil som inte är involverad i kickstartern?
Håller tummarna för att vi slipper specialsymbolerna! Tycker nästan alltid att det är störigt, förutom i vissa T6 baserade spel.Specialdesignen på tärnignarna förvirrar mig en smula. Drakslag är när man slår en 1:a, korrekt? Likväl ser draksymbolen på tärningarna väldigt mycket ut som en tjuga...
De kommer dock vara awesome för att spela Dungeons and DragonsJag håller med @Rymdhamster om att 20 liknar en drake och 1 liknar en demon, vilket är lite förvirrande. Snyggt annars dock!