TomasFriaLigan
Ligist
Vi klurar som bäst på det! Om de får plats och blir klara i tid så hamnar de i grundboxen.@TomasFriaLigan Kommer soloreglerna införas i regelboken eller kommer de komma i ett separat häfte?
Vi klurar som bäst på det! Om de får plats och blir klara i tid så hamnar de i grundboxen.@TomasFriaLigan Kommer soloreglerna införas i regelboken eller kommer de komma i ett separat häfte?
Skulle också önska ett häfte fyllt av roliga tabeller. Allt från Dagens Lunch på den lokala tavernan till möjligheten att rulla fram en snabbdungeon. Om inte annat så tabeller i digitalt format för oss som använder Foundry =DInnan jag såg det nya äventyret hoppades jag på ett häfte liknande det i svärdets sång med generatorer för äventyr, byar och så vidare. Även kanske för snabbskapande av nya rollpersoner.
Ja, generatorer och tabeller vore uppskattat.hoppades jag på ett häfte liknande det i svärdets sång med generatorer för äventyr, byar och så vidare.
Det är mindre än en hundring och tio timmar kvar. Det borde vi fixa.Och ett till äventyr nu som Stretch Goal, av Pelle Nilsson @P.eLL.e , "Vägs ändes värdshus", ligger på 7 500 000, borde bli upplåst.
Tanken är att samla dem tillsammans i en bok i grundboxen.@TomasFriaLigan Kommer äventyren samlas i en enda volym eller kommer de komma i separata häften en och en?
Innan tänkte jag att jag inte behövde det här spelet, men nu tänker jag: jag behöver det här spelet!Och ett till äventyr nu som Stretch Goal, av Pelle Nilsson @P.eLL.e , "Vägs ändes värdshus", ligger på 7 500 000, borde bli upplåst.
Jepp, and then some. 10 äventyr - darn!Wow, nästa stretch goal snart nått