Som jag fattar det pågår ett parti en vecka. Man interagerar ju inte med spelet hela tiden utan antagligen bör det räcka med att titta in typ två gånger per dag (jag som är någon form av knarkare när de kommer till de signalsubstanser den här typen av spel släpper lös är ju inne betydligt oftare, men 4 av 5 gånger har mina incheckingar ingen betydelse för spelet ).Tant Ragnar;n348372 said:Har laddat ned och kört ett par tutorial-drag. Verkar kul! Ungefär hur mycket tid tar det att köra "på riktigt"? Det är något form av realtid, right?
Jag är nog på och testar ett wrnu-parti. Hur många spelare krävs det?
Klart du ska vara med!Hellzon;n348398 said:Det såg ju ball ut. Jag lär ju åka ut på stubben om jag är med men men.
Samma här, fast Hellzon då.Basenanji;n348422 said:Har samma nick där som, här: Basenanji
Verkar finnas en vänfunktion eftersom man kan bjuda in vänner till spel men jag hittar inte hur man lägger till folk. Det kanske ger sig när man spelar med dem.Vimes;n348425 said:Om någon hitter en funktion för hur man "lägger till vänner" i appen får ni gärna säga till
Jag heter "Whymes" i spelet.