Paxen said:
Att jag föreslog beväpning hör till med att dom flesta hade outat just vapen. Ingenting mer än så.
Rätt svar! Jag tänkte på att du föreslog beväpning till unfair för att Möller redan outat det, men ville se dig själv säga det. Det gör ditt fokus mot beväpning mer förståeligt.
Jag har övervägt att rösta på dig, av följande anledningar:
*Jag har ansett dig för på kring outning (jag har en svag hunch om att vapen kan vara en nyckel till förmåga snarare än varulveri, vilket gjorde mig misstänksam mot att du gick på så hårt om just det)
*Du motiverade din röst på mig med något som inte ens var sant (att jag var emot all outning).
*Du är oärlig i din argumentering, speciellt när du väljer ut ett ensamt inlägg där du talar om könsoutning av jättemånga kring vapen.
*Din röst på mig kommer som ett svar på min kritik kring ditt drivande för massoutning.
Allt det ovanstående är på ditt minuskonto enligt min mening. Det som talar för dig är framförallt att du spelar så pass aggressivt, det tror jag egentligen inte att du hade vågat om du var varulv.
Jag koncenterar mig främst på outningsfrågan (då jag anser att det är den vi diskuterat), jag tycker att du i den här diskussionen gett ifrån dig en del mindre scum tells (listade ovan). Men tror jag att du är varulv? Nej, just nu tror jag inget sådant om någon, det är på tok förtidigt för att ha några åsikter om folks varulvsskap, det jag däremot gör är att driva min agumentering kring outning och peka på saker som jag tycker är skumma med dig.
Jag kanske borde flytta min röst från Möller, men jag är inte helt nöjd med att han inte skrivit något mer. Han kan säkert ha en anledning, men det får gärna ligga någon röst på honom för att han inte ska somna helt.
Nå, såhär då:
Röst: Vicotnik - det är lika bra att vi kör ett drev mot Vico tror jag. Han är rutinerad och duktig, och han kommer förr eller senare hamna i drevstrålkastaren, så han kan lika gärna göra det nu. (Egentligen kan vi dreva mot vem som helst som inte blivit drevad ännu anser jag.)