Vimes
Sillkung
Jag måste säga att jag tycker vi håller ett ganska bra tempo nu. Vi har drevat fram:
Kniv (möller)
Pistol (unfair)
Det kan finnas shapeshifters (unfair)
Jag kommer försvinna och inte dyka upp förrens senare ikväll, och jag tror att det är bra om vi börjar få med alla i spel under kvällen. Vi är fortfarande en rätt tunn skara som skrivit.
Dock vill jag höja ett litet finger (typ lillfingret) kring det här:
Jag vill inte se att vi har outat all beväpning och det visar sig att beväpningen bara säger något om förmågor, medan det egentligen är kön som kan vara ledtrådar till varulveriet. Så, låt det vara öppet, och låt de som outar argumentera för varför de outar det de outar.
Kniv (möller)
Pistol (unfair)
Det kan finnas shapeshifters (unfair)
Jag kommer försvinna och inte dyka upp förrens senare ikväll, och jag tror att det är bra om vi börjar få med alla i spel under kvällen. Vi är fortfarande en rätt tunn skara som skrivit.
Dock vill jag höja ett litet finger (typ lillfingret) kring det här:
Jag hade gärna sett att unfair hade fått välja mer själv vad som skulle outas. Det vore synd om vi fastnar i att det är beväpning vi outar efter, då det kanske kan ge varulvarna bättre förutsättningar för att förbereda lögner. Kön är inte alls ointressant heller, skulle jag vilja säga.Paxen said:Du kan väl avslöja beväpning så har vi fått någon annan information?
Jag vill inte se att vi har outat all beväpning och det visar sig att beväpningen bara säger något om förmågor, medan det egentligen är kön som kan vara ledtrådar till varulveriet. Så, låt det vara öppet, och låt de som outar argumentera för varför de outar det de outar.