Dr. Frankenstein said:Jag sa att jag hade svårt att ta det seriöst då det är ett ganska extremt vapen. Jag har ingen anledning att hymla om mina åsikter så om jag hade trott att du ljög så hade jag skrivit det.Konrad Konvalj said:Dr. Frankenstein said:Såg eldkastare men har svårt att ta det seriöst.
Så du tror jag ljuger om min beväpning?
unfair said:Maniac kommer snart att bekräfta att detta är sant.
unfair said:Ok, nu händer det ser jag. Och jag tror allt att jag kan hjälpa till och kasta lite ljus på situationen för oss alla.
Men först, jag har en anledning till att jag inte har sagt så mycket den senaste tiden, men jag kommer mer till den.
Jag outar nu för byns bästa, först hade jag tänkt vänta tills det blev ett större drev mot mig men här kommer det ändå:
Jag och Maniac har en koppling som gör att vi får prata om spelet utanför denna tråden.
Alltså, detta är mig förmåga (och Maniacs likaså), att jag får prata med Maniac och att jag litar fult på Maniac. Detta leder till:
1. Jag räknar Maniac som grön, vi har bytt en del information med varandra och jag har fått bra svar som grönar honom, känns dessutom som att Xyas inte skulle lagt så mycket på någon som att denne kunde prata med flera grupper. Så om ni litar på mig så innebär detta: Om jag är grön är Maniac det också, och vice versa
2. Utöver att jag vet att Maniac är grön så finns det fler som redan från start vettat om detta. Varulvarna. Detta är anledningen till att jag har varit försiktig med att outa detta. I nuläget så är det SKIT LÄTT att motivera en röst på Maniac, och det tror jag också att mins en varulv har gjort. Jag ville med andra ord se vilka som tyckte att vi skulle rösta ut Maniac och vilka som inte ville detta.
3. Maniac är beväpnad med ett hagelgevär. Detta bör medföra att outningen "en med hagelgevär är Demon" blir mycket viktigare, för bra?
4. Jag kan posta bilder tom på våra konversationer som bevis, jag kan GARANTERA att Xyas inte kommer säga till, då jag inte ser hur det bryter mot någon regel (om jag talar sanning alltså). Så alltså, Jag och Maniac måste tillhöra samma sida, jägare.
5. Så fort antingen jag eller Maniac är ute så anser jag att den andra automatiskt borde bli grönad. Detta gör så att Demonerna kommer troligtvis döda den personen omedelbart.
Maniac kommer snart att bekräfta att detta är sant.
Jag ber er alla att tänka efter noggrant, vad skulle jag tjäna på att ljuga om detta?
Jag outar alltså nu för att Maniac har många röster och att jag vill hinna svara på frågor efter outningen men innan rundan är slut.
Jag kommer vara inloggad aktivt till 17 men sedan inget mer innan rundan är slut! Fråga på nu!
Maniac said:unfair said:Maniac kommer snart att bekräfta att detta är sant.
Detta som unfair har skrivit stämmer mycket bra, vi har haft kontakt utanför forumet bland annat via meddelanden.
Smrtihara said:Oh, vad jag har för kön? Jovisst, jag är såklart villig att outa detta, men är det bra för byn?
Jag har hela tiden hållt mig till min åsikt om att vi inte ska outa för mycket nu direkt. Folk outa saker på löpande band nu. Varför? Det om något gynnar ju varulvarna om de vill så split mellan oss.
Likaväl som jag och Vic har komprometterande attribut i ljuset av viss info (som varulvar och hagelbössa) så lär fler ha komprometterande info. Detta tjänar vi på att nysta upp efter hand. Inte i en stor härva.
Håller ni inte med mig så argumentera gärna för det.
Det har jag inte sagt, jag har sagt att jag inte kommer kunna vara med i slutet av rundan då jag är och tränar då. Är ifrån träningen vid 20, då rundan tar slut. Jag kommer kunna vara aktiv fram tills jag går från jobbet runt 16:30-17:00 beror lite på när jag blir klar med saker. Så jag missar ca 3½ timme av rundan.Smrtihara said:Sedan säger han sig själv vara inaktiv resten av dagen, fram till röstning?
Försökt skapa caos för att förvirra våra sista timmar samt skapa mega förvirring om han/hon som ulv kom undan. Vet inte om det där klassas som förvirrande nog, eller vad tycker du?Smrtihara said:Vad skulle en varulv gjort i samma situation?
Jag sa att vi hade en koppling, det är inget magiskt eller så att vi delar det med varulvarna.Smrtihara said:Eh.. Fan. Posta screens om du får för xyas. Jag grönar ingen på grund av att de råkar dela en förmåga med varulvarna.
Det kan kanske passa med settingen dock.
Lu-kaazh said:Du inser att det enda sättet för oss att bekräfta det här skulle vara ett en av er åker ut.
unfair said:Jag och Maniac har en koppling som gör att vi får prata om spelet utanför denna tråden.
Jag fyller i med:Konrad Konvalj said:Vad har ni pratat om?
Har ni något som kan hjälpa oss andra bybor att fatta rätt beslut?
Har ni kommit fram till något som ni inte kunde ha tagit upp här i tråden?
Konrad Konvalj said:Smrtihara said:Oh, vad jag har för kön? Jovisst, jag är såklart villig att outa detta, men är det bra för byn?
Jag har hela tiden hållt mig till min åsikt om att vi inte ska outa för mycket nu direkt. Folk outa saker på löpande band nu. Varför? Det om något gynnar ju varulvarna om de vill så split mellan oss.
Likaväl som jag och Vic har komprometterande attribut i ljuset av viss info (som varulvar och hagelbössa) så lär fler ha komprometterande info. Detta tjänar vi på att nysta upp efter hand. Inte i en stor härva.
Håller ni inte med mig så argumentera gärna för det.
Jag vill också dra i bromsen en aning känner jag. Det formligen kastas ut information till höger och vänster, och det gynnar ulvarna.