Möller
Hubert Hortlax
Ahmen, kom igen!Maniac said:Jag ser inte heller Luk-kaazh på den listan
Ja, jag missar saker. Jag har gått igenom det.
Du, däremot, röstar inte. Varför?
Ahmen, kom igen!Maniac said:Jag ser inte heller Luk-kaazh på den listan
Jägare, i alla fall för min del, jag litar som sagt på unfair och tror samt att han också är jägare utifrån det som har blivit sagt emellan oss.Paxen said:Jag vill ha svar ifrån antingen Maniac eller Unfair: Om ni inte är demoner, vad är ni då?
Om det var någon som missade att jag använde order "bröder" istället för "syskon" så han jag nu outat att jag är man.Paxen said:Tack. Kan ju ge någon förklaring till hur ni kan kommunicera med varandra.unfair said:Då du ber om det så kan jag väll outa min sista information.Paxen said:Jag vill ha svar ifrån antingen Maniac eller Unfair: Om ni inte är demoner, vad är ni då?
Vi är bröder.
Att nämna att ni är bröder känns inte av vikt då?Maniac said:Jägare, i alla fall för min del, jag litar som sagt på unfair och tror samt att han också är jägare utifrån det som har blivit sagt emellan oss.Paxen said:Jag vill ha svar ifrån antingen Maniac eller Unfair: Om ni inte är demoner, vad är ni då?
Gisses.Smrtihara said:Okej, nu känns det som ett måste att outa mer info. Jag väljer att outa min power eftersom den är verkligen mycket viktigare än min info:
Jag har salt. Med detta salt kan jag skydda bybor från natträden upp till fyra gånger. Samma person kan skyddas fyra rundor eller så kan jag köra på med allt salt och skydda fyra pers under en runda. Och allt däremellan förstås.
Därför har jag varit mån att hålla detta dolt.
Jag känner mig nöjd med den informationen och vill nu flytta pressen mot den som inte outat något.Smrtihara said:Okej, nu känns det som ett måste att outa mer info. Jag väljer att outa min power eftersom den är verkligen mycket viktigare än min info:
Jag har salt. Med detta salt kan jag skydda bybor från natträden upp till fyra gånger. Samma person kan skyddas fyra rundor eller så kan jag köra på med allt salt och skydda fyra pers under en runda. Och allt däremellan förstås.
Nu är det ju visserligen föga intressant eftersom alla ovan förklarat vad Lukas har outat, men varför lägger du dig i detta istället för att lägga en röst?Maniac said:Jag ser inte heller Luk-kaazh på den listan
Ursäkta om det uppfattades fel, men svaret var riktat mot Recca.Möller said:Ahmen, kom igen!Maniac said:Jag ser inte heller Luk-kaazh på den listan
Ja, jag missar saker. Jag har gått igenom det.
Du, däremot, röstar inte. Varför?
Inte sant, som Smrtihara skriver. Lu-kaazh har kommit med den i dagsläget tveksamt användbara informationen att en jägare har sålt sin själ.Dr. Frankenstein said:Inte outat något
Det här är intressant,Maniac said:Jägare, i alla fall för min del, jag litar som sagt på unfair och tror samt att han också är jägare utifrån det som har blivit sagt emellan oss.Paxen said:Jag vill ha svar ifrån antingen Maniac eller Unfair: Om ni inte är demoner, vad är ni då?
Jag anser att det inte räcker och vill veta med om honnom.Möller said:Inte sant, som Smrtihara skriver. Lu-kaazh har kommit med den i dagsläget tveksamt användbara informationen att en jägare har sålt sin själ.Dr. Frankenstein said:Inte outat något
Dumt dumt dumt!!! Säg aldrig sådant här! Det är som att säga att du är siare innan du siat någon!Smrtihara said:Okej, nu känns det som ett måste att outa mer info. Jag väljer att outa min power eftersom den är verkligen mycket viktigare än min info:
Redan blivit sagt av Unfair.Konrad Konvalj said:Att nämna att ni är bröder känns inte av vikt då?Maniac said:Jägare, i alla fall för min del, jag litar som sagt på unfair och tror samt att han också är jägare utifrån det som har blivit sagt emellan oss.Paxen said:Jag vill ha svar ifrån antingen Maniac eller Unfair: Om ni inte är demoner, vad är ni då?
Det var fortfarande ett fullständigt menlöst svar. Det är inte så mycket att det uppfattas som kritik mot mig. Men när ett av dina få inlägg ägnas åt något sådant, då irriterar jag mig på det.Maniac said:Ursäkta om det uppfattades fel, men svaret var riktat mot Recca.
Men, aaaargh! Vi var väldigt tydliga mot Fain tidigt i rundan att det är bättre att rösta än att inte rösta. Alltid.Maniac said:Anledningen till att jag inte röstar är för att jag inte kommer på någon bättre motivering än magkänsla, annars har jag bestämt mig vem jag ska rösta på. Jag ska bara tänka ut en bättre motivering först.
och det här låter inte det minsta som "jag måste hitta på en så bra anledning som möjligt"Maniac said:Anledningen till att jag inte röstar är för att jag inte kommer på någon bättre motivering än magkänsla, annars har jag bestämt mig vem jag ska rösta på. Jag ska bara tänka ut en bättre motivering först.
Ah, var jag inte tydlig nog när jag skrev att vi använde den första tiden till att "känna på varandra", så klart det är möjligt men isåfall har Maniac grundlurat mig, STORT. Mega stort. Och det betvivlar jag, har rätt bra koll på hur han brukar bete sig.Lu-kaazh said:En av er kan vara Varulv.