Nej, däremot så är det enda som händer att "vi" spekulerar i olika "om den och den, så det och det, om den och den, vilket borde innebära det, om inte det andra" o.s.v. Det drevas inte ett skvatt.Smrtihara said:Herre min skapare va alla är tysta.
Är alla jäkla ord sagda eller?
Det som görnar mig borde rimligtvis vara utröstandet av Vicotnik, inte några svajiga resonemang baserade på ofullständiga uppgifter som vi inte vet om de stämmer.Konrad Konvalj said:Vad grönar Vimes?
Vimes said:Det är skitbra fångat!Recca said:Nu hänger jag med och din information säger alltså att Fain är demon eftersom han säger att femtio procent av kvinnorna är demoner. Om det finns 5 kvinnor vilket din information bevisar så ljuger Fain, om det finns 3 kvinnor så ljuger Fain.
Röst: Fain
Vimes said:Ytterligare ett argument mot Fain:
Vimes said:Det är skitbra fångat!Recca said:Nu hänger jag med och din information säger alltså att Fain är demon eftersom han säger att femtio procent av kvinnorna är demoner. Om det finns 5 kvinnor vilket din information bevisar så ljuger Fain, om det finns 3 kvinnor så ljuger Fain.
Paxen said:Ju mer jag tänker på det, desto uppenbarare är det att Fain fabricerat infon "50% av kvinnorna är demoner". Eftersom KK verkar genuin (är han demon har han lyckats med jävligt vågade varulvslögner och dragit i varje fall mig i båda benen) så tror jag på hans info. Och den infon innebär att Möller var kvinna. Och i så fall var kvinnorna 5 från början, vilket gör 50% till en omöjlighet.Vimes said:Ytterligare ett argument mot Fain:
Dessutom är "50% av kvinnorna demoner" en jäkligt märklig info att ge som SL till en spelare.
Fain är vår man.
Okej, vi gör så.
Min röst: Fain
Jag tänkar inte sitta kvar ensam på Lu-kaazh tåget i morgon.Smrtihara said:Smrt (3): Fain, Recca, unfair
Fain (3): Vimes, Lukas, Paxen
Lukas (1): KK
Unfair (1): Smrt
Sådär ser det ut nu.
Nä Unfair? Kan inte vara ulv. Smrtihara säger 50% pistoler, Korpa säger pistoler är bybor. För att han ska vara ulv måste antingen Smrt ljuga om 50% pistoler, eller två demoner ha ljugit om beväpning, när de hade antingen knivar, påkar eller eldkastare och ljugit till sig pistol+hagelbrakare eller gevär.Vimes said:Eftersom ingen verkar vara intresserad av att rösta ut någon eller ens dreva lite kanske det här får fart på er:
Smrt (3): Fain, Recca, unfair
Fain (2): Vimes, Lukas
Lukas (2): KK, Smrt
Unfair (1): Paxen
Just nu kommer en utröstning av Smrt inte säga ett jävla skit om någon eftersom det inte händer något i partiet. Jag menar fortfarande att det är skitdåligt att rösta ut SMrt, inte minst för att ulvarna Fain och Unfair sitter i det tåget.
De två drev jag kan tänka mig är Unfair och Fain, är Unfair ett alternativ till Smrt kommer jag hoppa på det, annars ser jag helst Fain ut.
Börja spela varulvsspel nu.
Usch nä. Nu ångrar jag mig.Recca said:Nä Unfair? Kan inte vara ulv. Smrtihara säger 50% pistoler, Korpa säger pistoler är bybor. För att han ska vara ulv måste antingen Smrt ljuga om 50% pistoler, eller två demoner ha ljugit om beväpning, när de hade antingen knivar, påkar eller eldkastare och ljugit till sig pistol+hagelbrakare eller gevär.Vimes said:Eftersom ingen verkar vara intresserad av att rösta ut någon eller ens dreva lite kanske det här får fart på er:
Smrt (3): Fain, Recca, unfair
Fain (2): Vimes, Lukas
Lukas (2): KK, Smrt
Unfair (1): Paxen
Just nu kommer en utröstning av Smrt inte säga ett jävla skit om någon eftersom det inte händer något i partiet. Jag menar fortfarande att det är skitdåligt att rösta ut SMrt, inte minst för att ulvarna Fain och Unfair sitter i det tåget.
De två drev jag kan tänka mig är Unfair och Fain, är Unfair ett alternativ till Smrt kommer jag hoppa på det, annars ser jag helst Fain ut.
Börja spela varulvsspel nu.
Men Fain kan vara det. Jag lägger min röst där. Lukas är också skum men jag orkar inte tänka, just nu.
Absolut kan Lu-kaazh vara den tredje ulven i partyt.Recca said:För övrigt undrar jag varför du inte inkluderat Lukas i dina misstankar? Han skulle väl ha kunnat ljuga om sitt kön och vara ulv nr 3 om Vimes nu ljugit om sitt vapen. Den elaka duon skulle då vara Vimes+Lukas.