Hur mycket vill byn att jag skall släppa?Vimes said:Okej, jag är med Fain.
Ett alternativ är ju att Smrt visst är väktaren, men att ulvarna kan störa hans förmåga på något vis. Konrad Konvaljs röst på Frankie i slutet kanske är kopplad till en sådan ulvaförmåga?
Röst: Konrad Konvalj - det ska komma jävligt jävligt bra förklaringar till din röst på Frankie nu. Jävligt bra ska dom vara.
Vi behöver höra vad Smrt. har att säga om det hela i första läget.Vimes said:Umm. Ja, vi (nåja, jag ville nypa unfair) blev ju det.Konrad Konvalj said:Morrn!
Tack för gott spelande Dr.F och Korpa.
...Fan vad spelade vi blev av ulvarna!
Så, nu är vi av med alla våra siare...
Att konstruera resonemang kring vi ska ta den, sen den och så vet vi det och det, suger. Måste vi döda Smrt nu? Det verkar vara vad ulvarna vill.
Kom igen nu.Fain said:Och jag vill inte på något sätt att ni grönar mig, då det inte finns någon anledning till det.
Jag kan släppa så pass mycket information som ni kräver av mig.Vimes said:Okej, Konrad. Så i början av runda 2 fick du ett PM från xyas där det stod att du var tvungen att rösta på Frankie? Eller vadå?
Jo men du hajar vad jag menar.Fain said:Jag säger det bara så att folk inte glömmer det, vill ni att jag skall sluta med det så visst.
Men då jag inte ser någon logik med att gröna mig (eller någon annan förutom Paxen i nuläget), så är det lika viktigt att motsäga det direkt, jag vill inte att vi ska ta för givet att "han kan inte vara varulv, han gjorde så och så" då detta tänk gör att man missar vissa saker.
Förra rundan hade vi en som siade felSmrtihara said:Men va fackin' fan då.
Tack för gott spel, Korpa och Dr. F.
Vad fan är nyttan med en väktarförmåga om den inte funkar? Verkligen.
Jag saltade mig själv och Dr. Frankenstein.
Jag vet inte ens om det var demonerna som var inblandade. Jag "lyckades" helt enkelt inte. Jag har kvar allt salt, men Doktorn är död. Det verkar dock som om demonerna gjort det eftersom de visste att jag skulle salta Dr. F.
Jag förstår precis vad detta innebär. Betänk dock min väktarroll.
Vad menar du med att du har allt salt kvar. Hur mycket har du?Smrtihara said:Men va fackin' fan då.
Tack för gott spel, Korpa och Dr. F.
Vad fan är nyttan med en väktarförmåga om den inte funkar? Verkligen.
Jag saltade mig själv och Dr. Frankenstein.
Jag vet inte ens om det var demonerna som var inblandade. Jag "lyckades" helt enkelt inte. Jag har kvar allt salt, men Doktorn är död. Det verkar dock som om demonerna gjort det eftersom de visste att jag skulle salta Dr. F.
Jag förstår precis vad detta innebär. Betänk dock min väktarroll.