Glömmer du inte att K.K har outat information som säger att 1/3 är kvinnor?Fain said:Recca, med min information om att 50 % av kvinnorna är varulvar så betyder det mer att två personer måste ha ljugit som sitt kön.
Rätta mig om jag har fel, har inte dubbelkollat allt.
Vi har 4 personer som har gått ut med att vara kvinnor, Recca, Fain, Smrtihara och Vicotnik.
Utöver detta så kan även Möller ha varit kvinna.
OM Möller var kvinna så har A. Vicotnik ljugit om sitt kön (eller nån annan ljugit och tagit ett kvinnligt kön) eller B. Någon ljugit och tagit ett manligt kön.
Om ingen har ljugit så gömmer sig den sista kvinnliga varulven bland oss, MEN sen kan även två personer ljugit om att vara män, och egentligen är kvinnor, då Möller aldrig han ge något kön så kan detta vara fallet.
Det enda som går emot detta är Konrads information, så jag kommer gå vidare som om ingen har ljugit om sitt kön.
Jag har kollat Vimes som är man och K.K som är man. Jag hade så gärna velat hitta en kvinna i K.K men tyvärr blev det inte så och jag ångrar att jag inte siade Lukas istället.
Jag har lite ångest för att jag fick Korpa utröstad. Utifrån mitt resonemang var det smart att göra så, men med facit i hand så är det inte så roligt att ha skickat ut en bybo. Det var så synd om henne på slutet också.