Beväpning
Kniv: Möller, Dr. Frankenstein
Lu-kaazh Möller var en Ängel, senare Frankensttein och Möller var våra änglar som jag har svurit att beskydda. Kniv = Ängel
Pistol: unfair, Paxen, Vimes, Korpa, Recca (5)
Gevär: Fain, Lu-kaazh
Hagelgevär: Smrtihara, Vicotnik, Maniac
Eldkastare: Konrad Konvalj (Enligt K.K är det inget skjutvapen), Siat och grönat av Fain.
50% av alla som är beväpnade med skjutvapen har pistol - Smrtihara
Fain Är vapensiare, siat Dr F och säger att han har ett gevär, Förmågan sägs var dysfunktionell.
Unfair outade Maniacs hagelgevär
Recca: En demon är beväpnad med ett hagelgevär
Korpa Alla beväpnade med pistol är bybor
Vimes Är vapensiar. Har siat Smrt. och hagelbössan är grönad, har även siat Dr.F och fått vetskap om dennes kniv som även skymtats som ett gevär.
Kön
Man: Dr. Frankenstein, Maniac, Paxen, unfair, Lu-kaazh, Vimes, Korpa, K.K
Kvinna: Vicotnik, Smrtihara, Fain, Recca
Vimes är Man - Recca kan sia kön, och outar Vimes
Möller är död så där har vi inget kön
Jag vet att två demoner är kvinnor. (dvs misnt två kvinnor är demoner) - Vimes
Jag sitter på info om kön - Fain, 50% av kvinnorna är ulvar
Jag sitter på info om kön - K.K, inte fullt 2/3 är män på gården
Övrigt
Mer än två varulvar – Vimes, och en väldans massa fler tror att det är 3 ulvar
Vapen och förmågor kan hänga ihop - Vimes, lite luddigt
Unfair Ingen med pistol har samma förmåga som jag – , nej det stämmer. Maniac och Unfair kan prata med varandra utanför tråden, är bröder, och det finns en shapeshifter säger Unfair + broder Maniac.
Paxen Jag har info om exakta antalet änglar - För det första, om en ängel blir utröstad så får jag veta att det är en ängel, dock får jag ej veta det om en ängel blir mördad. Sen så har jag någon slags psykisk kraft som är anledningen till att jag vet att det finns två änglar, och kan känna av utröstade änglar.
Dr.F Min karaktär har en nackdel som gör att jag ej kan ljuga om mitt kön, beväpning eller förmåga. Jag är väldigt säker på att förmågor och vapen hänger ihop. Jag siade Paxen första rundan och han var inte en demon.
Lu-kaazh Minst en jägare har sålt sin själ till demonerna.
Smrt. Har salt och kan skydda en person fyra gånger eller fyra personer en natt, eller annan kombo. Saltade sig själv runda 1, och saltade sig själv och Dr.F runda två, men har fortfarande 3 doser kvar. Förmågan sägs vara pajko.
K.K Är en Jägare som sålt sin själ till EN av Demonerna. Kan sia just denna Demon.
Lite ulv info:
Minst en kvinna är demon – Vicotnik
Jag kan inte bli påverkad av magiska förmågor – Vicotnik