Lu-kaazh said:
jag inser att det nu blir mitt ord mot hans men jag hoppas ni tror mig.
Röst:Konrad Konvalj
Jag tror du ser det precis lika klart som mig Lu-kaazh. Du har hållit dig under radarn rätt länge, och du har lyckats överleva så här länge trots din rätt skumma roll.
Från runda 1 har ju bland annat jag misstänkt dig, men där klarade du livhanken tack vare att Vimes pekade med hela näven på att Vico var skurken.
I runda 2 var du också nere för räkning en sväng, och även i upptakten av runda 3. Du har haft allas ögon på dig hela tiden, och du har inte kommit ut med något som inte ser skumt ut.
Jag tror inte det kommer att handla om ord mot ord här. Utan byns seger är ett faktum. Jag kommer inte lägga ner någon tid på att analysera dig mer än vad jag gjort hittills för det tar tid ifrån mig att försöka nita dit en eventuell DTF.
Som jag ser det i nuläget har DTF räddat oss från en katastrof ( om Unfair hade röstats ut ) så jag är inte så där helt säker på att DTF har något emot att byn vinner.
Ditt samlande av Ängla-artefakter längre ner är ju fullkomligt bullshit, och du är inte DTF.
Om du väljer att försöka vända byn mot mig får du leta bra bland alla trådar. Jag vet ju redan nu vart mina fel och brister är så jag kan lägga fram dom åt dig:
* Att jag vid några svaga ögonblick blivit så grönjävligt paranoid så jag till och med satt Vimes på min ulvlista.
* Att jag jagat Recca med min eldkastare, och nära på försökt elda upp hennes byxor för att få se hennes kön.
* Att jag följde med strömmen, och röstade på Korpa strax innan jag ändrade min röst till Dr.F (som jag tvingades till att göra av dig).
* Att jag från start misstänkte att Möller var en ulv, men som tur var lyckades jag bromsa mig själv, och inte låta paranoian ta över.