Lupus Maximus
Tekniker
+1krank said:Enkelt kanske, men snorenkelt? Jag reserverar "snorenkelt" för enheter som dyker upp som vanliga jäkla lagringsenheter i det OS man använder... =)
+1krank said:Enkelt kanske, men snorenkelt? Jag reserverar "snorenkelt" för enheter som dyker upp som vanliga jäkla lagringsenheter i det OS man använder... =)
Vilket, för övrigt, inte inkluderar Android version 3 och uppåt; tydligen har de gått över helt till MTP nu, och det finns det inget bra stöd för i Linux t.ex...Lupus Maximus said:+1krank said:Enkelt kanske, men snorenkelt? Jag reserverar "snorenkelt" för enheter som dyker upp som vanliga jäkla lagringsenheter i det OS man använder... =)
Det var min tanke också. Jag har stört mig på Apples filöverföring sedan jag köpte min första iPod 2005. Men som sagt, det är ett hatkärleksförhållande. Det finns mycket bra också.krank said:Enkelt kanske, men snorenkelt? Jag reserverar "snorenkelt" för enheter som dyker upp som vanliga jäkla lagringsenheter i det OS man använder... =)bladerunner_35 said:Detta gör jag hela tiden med både min iPhone 4 och iPad 2. Det är snorenkelt.
Mjo, jag kände likadant inför min iPod Touch. Asbra touchskärm och imponerande batteri, och massor av bra appar. Men filöverföringen... och att vara begränsad till appar från app store... och iTunes för windows...Vitulv said:Det var min tanke också. Jag har stört mig på Apples filöverföring sedan jag köpte min första iPod 2005. Men som sagt, det är ett hatkärleksförhållande. Det finns mycket bra också.