God45
#PrayersForBahakan
Din stad är:Om det inte är alldeles för sent tar jag gärna en!
Göteborg - Marrik den allvetande
Din stad är:Om det inte är alldeles för sent tar jag gärna en!
Woohoo! Jag kan ingenting om Göteborg! Spännande!Din stad är:
Göteborg - Marrik den allvetande
Mart fick nya loafers och en läderslips, om jag kan min Göteborgia korrekt.Woohoo! Jag kan ingenting om Göteborg! Spännande!
Det där är utan tvekan den bästa referens jag stött på.Mart fick nya loafers och en läderslips, om jag kan min Göteborgia korrekt.
Namn är lätt i alla fall. Alla vampyrerna kan heta Glen!Woohoo! Jag kan ingenting om Göteborg! Spännande!
Det låter awesome!Jag är halvvägs! Det blir en moddad variant av vad jag tänkt från början, där fokus ligger på en specifik och otypisk vampyr som utropat hela stan till sin. Han vill inte ha besök av vanligt folk, men folk på pilgrimsfärd får gärna komma dit.
Jag har hittat en av de få som är född och uppväxt i Hörby, så snart har jag insider info...Bara 10 dagar kvar! Skynda er! Skynda er!
Du intervjuar Maria Maunsbach?Jag har hittat en av de få som är född och uppväxt i Hörby, så snart har jag insider info...
Ouf! Höör är så mycket bättre än Hörby.Eller vänta, fel av mig. Hon är ju från Höör, en distinktion hon menar rymmer en viss gradskillnad. Deras kommun har i vart fall inte hemsidan "horby.se".
Synd. Bättre lycka nästa utmaningJag drar mig ur.