Ja! Awesome! Ser fram emot det!Blodbad på marknad i Hörby är på ingång
Jag har besökt Hörby Marknad en enda gång.Blodbad på marknad i Hörby är på ingång
...blivit en egen enklav – tunnelfolket. De är vidriga hippies. NEVER TRUST A HIPPIE- I NEVER FUCKING DID som citatet går.
Bidragen ska postas öppet i dem här tråden. Så alla kommer kunna se dem direkt. Det är bara att jag är den enda som hittills lämnat in ett bidrag Men jag tror att idag och imorgon kommer det postas många bidrag!Kommer bidragen läggas ut så vi alla får beskåda härligheterna?
Sjukt bra! Genuint creepy och fångar Hörby fantastiskt! Älskar det!Här kommer mitt bidrag. Hörby - Där spåren tog slut
Du är en hjälte och en kämpe! Bilderna är awesome och det här är fett coola grejer om min hemstadTrelleborg, palmstaden
Jag älskar det! Det är enormt bra! Ryktena på slutet gör det enormt spelbart genom att vara konkreta plot hooks, men hela dryper med plot hooks! Stig och hans klanmedlemar är bara.. Chefs kiss!Här kommer mitt bidrag om Trollhättan. För...metaforer för fan.
Jag glömde helt bort att skriva att det inte är säkert vilken klan Nattens Drottning tillhör. Ventrue eller Torreador är de troligaste som flest gissar på men även Nosferatu eller Malkavian är möjliga sanningar.Här är mitt bidrag. Enjoy if you must.