Första filmen var rätt OK för sin tid, men andra känns väldigt gammal. Dessutom var skurkterminatorn mycket tuffare i tvåan, så man hejade hela tiden på den."Man e ju ingen terminator fan precis."
Är inte alla det?
Exakt samma fråga diskuterade vi när vi såg filmen. Det enda svar vi kom fram till var att grisarna var utdöda och det därmed inte finns några fläskkotletter.Något jag undrar över, med tanke på hur tidsmaskinen fungerar, är varför de inte tar ett supervapen från framtiden, packar in det i fläskkotletter och tar med det när de ska tillbaka i tiden och slåss med mördarrobotar.
En mycket bra fråga... De kanske skulle ta för stor plats? Eller helt enkelt inte vara estetiskt riktiga (Jag menar, hur lika skulle de vara människor med supervapen inbyggda i kroppen?)?Själv förstår jag inte varför de inte bygger in mördarvapnen I robotarna...
X2 spiler below, läs på egen riskI en serie baserad på filmerna tvingar robotarna (som jagar huvudpersonerna bakåt i tiden) ned en mördar-pistol i magen på en tillfångatagen rebell. Sedan sliter de ut den ur honom när de landar.
Tja, de kunde ju flytta några andra pinaler de har inbyggda. De har ju en sjujäkla kraft och måste ha batterier som inte är av denna världen. Notera också från ettan att den teknik man behärskar inkluderar någon sorts strålvapen.Eller helt enkelt inte vara estetiskt riktiga (Jag menar, hur lika skulle de vara människor med supervapen inbyggda i kroppen?)?
Du tycker inte att en terminator-känguru eller en terminator-koala hade varit aningen löjlig?I alla fall kunde man ge dem en 'köttficka' i magen - de behöver ju inga inälvor - och bara lägga in ett vapen där som de sedan helt behändigt plockar ut, typ en fet-pistol eller dylikt
Haha! Det hade varit väldigt löjligt, ja. Men annars kan man ju ha nån fick som inte synd, med någe gångjärn eller nått som går att öpnnaDu tycker inte att en terminator-känguru eller en terminator-koala hade varit aningen löjlig?