plats för alla vanliga värden först och främst samt plats för en bunt extra färdigheter. saker man ofta använder långt fram och saker som används tillsammans på ett och samma ställe. på mitt eget formuler har jag attribut karaktärsdrag basfakta så som namn,ras,kön,ålder,längd,vikt mm. även några rader tillägnade språkfärdigheter. andra sidan: plats för olika vapen, närstrid avstånd och sköldar. stridsrelaterade värden så som grundskada vinit, insikt stridsvana och chockvärde i en liten ruta samlat. stridskonster (plats för 3 stycken) skadekolumnerna och liknande samt en lista på skydd. samt reserverar plats för häftklämmor mitt på rollformuläret om man är så dum att man häftar där
(fick lite plats över) på tredje sidan har jag allt som har med familjen och sin bakgrund att göra. syskon föräldrar barn liten ruta för kortare familjehistoria, make/maka, bakgrundstabellen, ruta för kontakter, i princip all fakta från punkt 6-9 på checklistan för karaktärsskapande. sist och inte minst på den sidan har jag en ruta för alla andra karaktärer i gruppen med namn, spelare och kort beskrivning av deras karaktärer. bra att ha helt enkelt. sen den fjärde sidan har jag bara med om man spelar magiker och där finns plats för alla färdigheter som involverar magi samlade på ett ställe och plats för besvärjelser ritualer alkemi osv. om man vill kan man kopiera in den i bokform på ett a4 som man viker på mitten. kan bli lite plottrigt iof men annars kan man iaf kopiera på fram och baksida och få den på 2 a4 allt som allt. plats för utrustning brukar jag ha fint uppstrukturerat i ett rutat kollegieblock då det ofta händer att man blir av med vissa saker och får en del nya och att det lätt blir kletigt på rollformuläret om man suddar mycket