Enkelt.Laowai said:Sweet! Så, eh, hur gör man?![]()
Välkommen ombord.Tjavva said:Efter milda påtryckningar och på grund av oerhörd nyfikenhet.
Jag vill vara med!
Det var som tusan, vilken ära.Arvidos MC said:Jag anmäler mig!
The One And Only said:Men, men, hur skulle det se ut om bara dom som spelade bra fortsatte spela, det skulle ju bli så mycket tråkigare maffiaspel wink
Basse said:KK, blir detta vår revansch? Vår chans att återupprätta heder och ära?
Vimes said:Röst: Måns!
Dags att vara med igen.
Oooh! Har någon talat om för Måns att han håller på att bli utröstad innan han ens hunnit anmäla sig?Nässe said:Vimes said:Röst: Måns!
Dags att vara med igen.
Tycker absolut vi ska satsa på att få ut Måns redan innan första rundan den här gången, allt annat är brist på ambition!
Röst: Måns
Yay.Tjavva said:Efter milda påtryckningar och på grund av oerhörd nyfikenhet.
Jag vill vara med!
Recca said:Som tur är så är det nog 50/50 IQ-ordning åtminstone.
Vimes said:Recca said:Som tur är så är det nog 50/50 IQ-ordning åtminstone.
Hmm...
Alltså, Recca. Jag känner lite tryckt stämning på ingående. Nu sitter ju alla och undrar vilken halva de tillhör.![]()
!Paxen said:Vimes said:Recca said:Som tur är så är det nog 50/50 IQ-ordning åtminstone.
Hmm...
Alltså, Recca. Jag känner lite tryckt stämning på ingående. Nu sitter ju alla och undrar vilken halva de tillhör.![]()
Dum fråga.. Självklart männen som är intelle.. Intellegent.. Smartast
Basenanji said:Först tänkte jag att jag skulle vara med av följande anledning:
The One And Only said:Men, men, hur skulle det se ut om bara dom som spelade bra fortsatte spela, det skulle ju bli så mycket tråkigare maffiaspel wink
Sedan så ser jag att ARVID F-N "PRATAR MED KORPAR PÅ BALKONGER" ska vara med.
Recca said:Undrar hur långt det är kvar till 50/50 könsordning i varulvsspelet. Som tur är så är det nog 50/50 IQ-ordning åtminstone.