Plippa härLaowai said:Sweet! Så, eh, hur gör man?
Enkelt.Laowai said:Sweet! Så, eh, hur gör man?
Välkommen ombord.Tjavva said:Efter milda påtryckningar och på grund av oerhörd nyfikenhet.
Jag vill vara med!
Det var som tusan, vilken ära.Arvidos MC said:Jag anmäler mig!
Sedan så ser jag att ARVID F-N "PRATAR MED KORPAR PÅ BALKONGER" ska vara med.The One And Only said:Men, men, hur skulle det se ut om bara dom som spelade bra fortsatte spela, det skulle ju bli så mycket tråkigare maffiaspel wink
Äh, int behöv vi nån revansch. Utan oss hade ju förra liret blitt rätt platt och BDG skulle troligen ha krossat ulvarna med 3-0. Nu vart det lite match mot slutet och det förgyllde min vardag.Basse said:KK, blir detta vår revansch? Vår chans att återupprätta heder och ära?
Tycker absolut vi ska satsa på att få ut Måns redan innan första rundan den här gången, allt annat är brist på ambition!Vimes said:Röst: Måns!
Dags att vara med igen.
Oooh! Har någon talat om för Måns att han håller på att bli utröstad innan han ens hunnit anmäla sig?Nässe said:Tycker absolut vi ska satsa på att få ut Måns redan innan första rundan den här gången, allt annat är brist på ambition!Vimes said:Röst: Måns!
Dags att vara med igen.
Röst: Måns
Yay.Tjavva said:Efter milda påtryckningar och på grund av oerhörd nyfikenhet.
Jag vill vara med!
Hmm...Recca said:Som tur är så är det nog 50/50 IQ-ordning åtminstone.
Dum fråga.. Självklart männen som är intelle.. Intellegent.. SmartastVimes said:Hmm...Recca said:Som tur är så är det nog 50/50 IQ-ordning åtminstone.
Alltså, Recca. Jag känner lite tryckt stämning på ingående. Nu sitter ju alla och undrar vilken halva de tillhör.
!Paxen said:Dum fråga.. Självklart männen som är intelle.. Intellegent.. SmartastVimes said:Hmm...Recca said:Som tur är så är det nog 50/50 IQ-ordning åtminstone.
Alltså, Recca. Jag känner lite tryckt stämning på ingående. Nu sitter ju alla och undrar vilken halva de tillhör.
Haha, vad fan är det som händer?Basenanji said:Först tänkte jag att jag skulle vara med av följande anledning:
Sedan så ser jag att ARVID F-N "PRATAR MED KORPAR PÅ BALKONGER" ska vara med.The One And Only said:Men, men, hur skulle det se ut om bara dom som spelade bra fortsatte spela, det skulle ju bli så mycket tråkigare maffiaspel wink
50% har en IQ, 50%.... har det inte?Recca said:Undrar hur långt det är kvar till 50/50 könsordning i varulvsspelet. Som tur är så är det nog 50/50 IQ-ordning åtminstone.