Efter gårdagens diskutioner med Anth om varulvsspel så blev jag sugen att hålla i ett nytt spel. I nuläget är bara på projekt stadiet, men jag tänkte kolla ifall intresset finns.
Tema: Teenage Mutant Ninja Turtles
Rundor: En runda tar slut efter att en viss mängd inlägg postats i rundan. Det totala antalet poster kommer styras av antalet spelare.
Exempelvis så tar en runda slut efter att 300 inlägg har postas.
Rundan avslutas där med omedelbart och nästa runda startar strax där efter.
Röstning: kommer att ske dolt, genom att alla spelare pm'ar mig vem de väljer att lägga sin röst på.
Den spelare med flerst röster kommer att röstas ut.
Antalet röster en spelare har fått kommer att presenteras i startinlägget för nästa runda, men inte vilka som har röstat på sagd spelare.
Fluff: Mängden fluff, förmågor, information kommer bero på hur många som är intresserade av att delta i spelet.
Spelstart: Början av november, exakt start datum ej bestämt.. uppe diskution.
Tema: Teenage Mutant Ninja Turtles
Rundor: En runda tar slut efter att en viss mängd inlägg postats i rundan. Det totala antalet poster kommer styras av antalet spelare.
Exempelvis så tar en runda slut efter att 300 inlägg har postas.
Rundan avslutas där med omedelbart och nästa runda startar strax där efter.
Röstning: kommer att ske dolt, genom att alla spelare pm'ar mig vem de väljer att lägga sin röst på.
Den spelare med flerst röster kommer att röstas ut.
Antalet röster en spelare har fått kommer att presenteras i startinlägget för nästa runda, men inte vilka som har röstat på sagd spelare.
Fluff: Mängden fluff, förmågor, information kommer bero på hur många som är intresserade av att delta i spelet.
Spelstart: Början av november, exakt start datum ej bestämt.. uppe diskution.